Komentáře ke článku: Americká 2
Komentář ze dne: 22. 10. 2005 09:11:36 Reagovat
Autor: Boris Klepal
Mail: bk@borisklepal.cz
Titulek: Tohle je PR článek
|
| Komentář ze dne: 25. 10. 2005 17:54:17 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Tohle je PR článek
Myslím, že Borisi Klepalovi rozumím, neboť jsem od něj také už mnoho článků četl. Prostě ode mne čekal rovnou nějaké hodnocení A 2 - a nebo skromné posečkání. Tak či onak jsem mu za jeho názor vděčný a ještě se nad jeho výhradami v klidu - který teď nemám - zamyslím.
Doufal jsem, že žánr sloupku (Poslední slovo) a vůbec způsob, jaký zde používám, sám o sobě umožňuje, abych spojil fakt, že nějakému startu držím palce, se svými jinými, velmi osobními, také startovními zážitky. Čili že nevznikne nebezpečí, že se tvářím jako ibjektivní hodnotitel.
Jestliže jsem s tím u pana Klepala (nebo kohokoli jiného) neuspěl, může být chyba ve mně.
Je zde ovšem i jiné možné vysvětlení. Pokud čtenáři nevadily moje jednoznačně kladné a pozitivně předem zaujaté sloupky například o horňáckém regionu, ale vadí mu až tento, není jádro pudla v tématu samém (A 2 coby zběhové z Literárních novin) a můj způsob psaní tedy není tak podstatný? |
|
| | Komentář ze dne: 27. 10. 2005 18:31:26 Reagovat
Autor: Boris Klepal
Mail: bk@borisklepal.cz
Titulek: Re: Re: Tohle je PR článek
Já mám Váš subjektivní způsob psaní komentářů rád, ale tady jde skutečně o něco trošku jiného a není to ani téma. Já bych A2 snad ani neoznačil za zběhy; v Literárkách se jim nelíbilo, tak se udělali pro sebe a mně se to zdá přirozené, i když myslím, že mohli odejít elegantněji a bez hysterie. Zasadit se tímto osobním způsobem za rozjíždějící se časopis se mi opravdu zdá především příliš rychlé a v protikladu k tomu, jak jste si dokázal nepřihřívat polívčičku v \"boji o CzechTek\", což mi naopak bylo velmi sympatické. Zpřístupnit s podporou osobních zážitků lidem region s rázovitou kulturou je něco jiného. A ten první \"příspěvek\" byl tak stručný proto, že jsem doufal, že se kolem věci rozvine alespoň malá diskuse, což se stalo a doufám, že jsem Váš server nezneužil příliš. |
|
Komentář ze dne: 24. 10. 2005 09:32:14 Reagovat
Autor: Jiri Pallas
Mail: jiri@pallas.cz
Titulek: To jsou mi argumenty
Muzete mit klidne nazor na to zda to je nebo neni PR clanek, ale tomu tvrzeni by sluselo i par argumentu. Jinak je to jen placnuti do vody. To, ze jim Jirka drzi palce neznamena jeste, ze je to PR. |
|
| Komentář ze dne: 24. 10. 2005 18:57:43 Reagovat
Autor: Boris Klepal
Mail: bk@borisklepal.cz
Titulek: Re: To jsou mi argumenty
Máte pravdu, takže aspoň krátce. Komu pan Černý drží palce, je jeho věc. Ale v okamžiku, kdy předmět držení palců postaví do všech myslitelných pozitivních souvislostí, které mají s věcí pramálo společného (osobní zážitky z mládí v Americké 2, D 34, zakládání Rock&Popu, jména Frejka, Gel), komentář opravdu přestává být komentářem a stává se PR článkem, či skrytou reklamou.
Pro úplnost dodávám, že mě ani nenapadlo, že by za to pan Černý něco dostal. |
|
Komentář ze dne: 24. 10. 2005 21:18:03 Reagovat
Autor: Ludek
Mail: zamerneanonymni@seznam.cz
Titulek: Souhlasím s tvrzením, že je to PR
Zprvu jsem chtěl polemizovat s tvrzením, že tento článek je PR. Jsa vyzbrojen obdivem k osobnosti Jirky, chtěl jsem pohanět názor jiného čtenáře. Chtěl jsem dohnat k zoufalství autora tohoto osočujícího komentáře. Označit autora za samozvaného kritika a odeslat jeho reakci do \"bubňáku\" /na zlínsku je takto označována nádoba na odpad/. Bohu žel či Bohu dík přistoupil jsem k tomuto úkolu metodicky a v internetové encyklopedii cojeco jsem vyhledal jako základ pro svůj nesouhlas pojem PR (public realtions) a vyjuknula na mne jednoduchá, ale o to jasnější definice \"PR=cílevědomé ovlivňování veřejnosti\".
Resume: Tento článek, stejně jako všechno co Jirka píše, je ve světle této definice PR. Že ovlivňuje veřejnost je snad jasné a že je v tomto snažení cílevědomý, o tom není pochyb. Tedy alespoň já o tom nepochybuji. |
|
Přidat nový komentář
|