Komentáře ke článku: Klaun hrozí řediteli
Komentář ze dne: 04. 04. 2006 22:25:57 Reagovat
Autor: yogurt
Mail: @
Titulek: Nesouhlasím
Ani to nedokážu vyslovit, jak moc s Vámi nesouhlasím, to bych to musel nakreslit :-(
Asi žádný klaun by nechtěl dělat přemety na hrazdě v cirkuse, kde klauni kádrují principálovu sekretářku, tak by to neměli dělat ani augusti ve veřejnoprávním cirkuse. Kdyby měl Jan Kraus kromě kuráže taky rozum, mohl by pohrozit odchodem kvůli některým ne dost veřejnoprávním pořadům ČT, a začít by mohl třeba Žitem Haliny P. A kdyby si rady, které jmenují veřejnoprávní ředitele, bůhvíproč nevybíraly povolné, nerozhodné jedince, měl by pan Janeček spolu s odchodem napadeného manažera zároveň ohlásit odchod Krause - ne kvůli své pozici, ale kvůli prestiži ČT, aby si veřejnost, augusti i politici uvědomili, že to je (nebo jednou bude) podnik jako každý jiný, ve kterém platí standardní způsoby řízení.
Neznám podrobně ostatní příklady, které uvádíte, ale četl jsem před lety hysterické útoky pana Rejchrta na Václava Kasíka - jedny noviny tomu věnovaly celou stránku, snad dokonce v sobotu, jako rozhovor s p. Rejchrtem. Protože jsem tehdy p. Kasíka (letmo) znal, bylo mi při četbě trapně, myslím, že Rejchrt ho neznal a jen podlehl okouzlení vlastní odvahou a podobně jako Kozina kveruloval proti novému principálovi. Chudák Kasík má své chyby, ale v tomhle byl nevinně, myslím, že jeho předchozí neúspěchy pramenily naopak z toho, že byl až příliš veřejnoprávní v soukromém rádiu - on chtěl dokonce vzdělávat posluchače soukromého rádia (za peníze majitelů rádia), což je pitomost. Jestli někdy pan Rejchrt nahlédne hloubku své hlouposti, třeba se p. Kasíkovi omluví - ovšem pro ČRo je mnohem důležitější a lepší to, že odešel.
Myslím, že dokud se tato běžná procedura (za kritiku vedení odchod) neprosadí, nebudou naše veřejnoprávní média stát za nic. Principál není v cirkuse od toho, aby se staral o seberealizaci augustů, ani aby s nimi bojoval. |
|
| Komentář ze dne: 04. 04. 2006 23:46:57 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Nesouhlasím
Nemohu se vyjádřit k \"hysterickým útokům pana Rejchrta\". Které noviny a kdy tomu věnovaly stránku? Že se mnou nesouhlasíte, je normální. Jen nevím, jestli si úplně rozumíme. Já bych totiž, ve shodě s vámi, Janečka pochopil, kdyby Krause vyhodil. Jenomže bych si Krause - o tom je podstata mého sloupku - dál vážil kvůli tomu gestu. Jednu maličkost: vážně si myslíte, že Rejchrt, mluvčí Charty, potřeboval až dnešní dobu, aby \"podlehl okouzlení vlastní odvahou\"?
A jednu vůbec ne maličkost: Zvláště u tak osobně angažovaného příspěvku, jako je váš, mi silně vadí, když neznám jeho autora jménem. To je, bohužel, osudná slabost internetových debat.
|
|
| | Komentář ze dne: 09. 04. 2006 22:40:28 Reagovat
Autor: yogurt
Mail: @
Titulek: Re: Re: Nesouhlasím
Jistěže je normální nesouhlasit: jinak bych to nepsal. Líbí se mi, jak píšete, že nepíšete \"s pěnou u huby\", a považuji to často za důležitější než to, co píšete, hlavně v delším horizontu. S konkrétními názory sice čím dál víc nesouhlasím, připadají mi často romantické, ale - viz výše.
\"\" Jak se tady dělají odstavce?\"\"
Nevím, zda pan Rejchrt, mluvčí Charty, potřeboval až dnešní dobu, aby \"podlehl okouzlení...\" - připadá mi logické, že propadal okouzlení už dříve, alespoň posuzováno podle mého otce, kterého jsem pokládal za antikomunistu, abych v 90 tých letech s překvapením zjistil, že je prostě kverulant. A vím, o čem mluvím, protože jsem něco vlastností po něm zdědil.
Osobně angažovaný můj příspěvek není. Jsem sice bývalý rozhlasák, ale nikoli Bývalý Rozhlasák, teď parafrázuji sira Winstona, jak asi poznáte. I pod jiným jménem růže voněla by stejně. Myslel jsem, že jde o názory, ne o jména.
Abych nekončil tak smířlivě, ozval jsem se hlavně proto, že považuji z hlediska instituce, jako je ČT nebo ČRo, za nesouměřitelná romantická gesta s každodenní, dlouhodobou, systematickou, všední prací s budováním instituce. Ve Vašem věku Vás asi nemá cenu školit v základech managementu, ale vzpomínám si, jak jsem Vás viděl u Prokop |
|
Komentář ze dne: 07. 04. 2006 22:06:21 Reagovat
Autor: huhu
Mail: @
Titulek: demokracie
pane Černý vy pletete dohromady morální činy v době totality/diktatury s nepřijatelným nátlakem v demokracii. Vynucováním si odchodu demokraticky zvolených či jmenovaných šéfů se dostáváme do období nástupu diktatury.
V demokracii má dozor nad demokraticky zvolenými/jmenovanými šéfy tedy mocí výkonnou moc soudní a tu morálku či pravidla určuje v demokracii moc zákonodárná. Kdo tohle nerespektuje dostane se do situace, kdy se Franta považuje za morálnějšího nežli Pepík a naopak. Nemluvě o tom, že Franta může mít jiného (Boha), který mu určuje co je morální a co ne. Takže pokud se Krausovi něco nelíbí, v demokracii \"podá demisi\". Pokud začně \"neděkuji, odejděte\" či \"TV stávku\" dostává se na \"leninskou\" či mussoliniovskou\" či jinak übermenschovskou cestu. To byste určitě nechtěl, natolik si vás vážím. Zkuste to domyslet. |
|
Komentář ze dne: 27. 04. 2006 17:59:58 Reagovat
Autor: Josef Křenek
Mail: krenek.josef@seznam.cz
Titulek: Mimo věcnou diskusi
Tichý komentář: jakkoliv mohou být příspěvky pánů \"yogurt\" a \"huhu\" erudované či k věci, bohužel oba nerespektují lidksyprosté a elementární pravidlo slušnosti, totiž se pod svůj příspěvěk podepsat. A pan \"yogurt\" dokonce opakovaně. Ne snad, že by na tom stálo štěstí všech národů světa, na tom, jak se kdo jmenuje \"an sich\" nezáleží vůbec, ale je to opravdu velmi snadné: podepsat se. Anonymní pánové, máte také schopnost empatie? Protože vím, co slušnost pro Jiřího Černého je, úplně chápu jeho připomínku.
Apropos, znáte Uspořenou libru? Nejspíše ano a skvěle se u ní všichni bavíme. Úsměv ale tuhne na rtech a hořkne na jazyku v okamžiku, kdy Jiří Sovák (není nutné uvádět souvislost), říká větu - cituji ne úplně přesně, smysl to má stejný: \"To už se BOJÍTE říct i takovou blbost, jako je jméno?\" A ky byla natočená Uspořená libra? Dávno, moc tomu dávno, proto ta spojka \"i\" je tam tak klíčová. |
|
Přidat nový komentář
|