Nacerno.cz

              

Komentáře ke článku:
Nejsme jenom partaje

Komentář ze dne: 25. 05. 2006 09:17:11     Reagovat
Autor: Roman XXX
Mail: @
Titulek: Musíme si pomáhat

Tak nějak mi Váš článek přípomíná vyznění přeceněného českého filmu Musíme si pomáhat, je v podstatě jedno, jak se kdo choval, všichni jsme jenom lidé. Stejně tak je jedno koho budete volit, každý má v něčem pravdu. S tím nesouhlasím, stejně jako s tím, že SZ je pravicová strana - je to strana naprosto chaotická, ale některé osobnosti v ní uznávám. Na rozdíl od p. Havla a jeho rozhovoru v Hospodářských novinách s kuriozním titulkem \"Komunisté nejsou hlavní nebezpečí\" ( ???? ) se vyjadřujete k ostatním stranám korektně ....

Komentář ze dne: 24. 05. 2006 19:19:14     Reagovat
Autor: huhu
Mail: @
Titulek: hodně pokrytectví pohromadě

Bursík vytuneloval vlastní rodinu, Pávek tuneluje dotace na větrné elektrárny a vy pane černý jste vytuneloval svoji důvěryhodnost...

   Komentář ze dne: 26. 05. 2006 16:52:44     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: hodně pokrytectví pohromadě

Vím jistě jen to, že jak myslím, tak píšu. Není-li to hodno vaší důvěry, musím to snést. Nesnesl bych však, kdybych byl považován za důvěryhodného a přitom oklamával sebe sama. Mohu se mýlit, ale nemohu lhát.

   Komentář ze dne: 25. 05. 2006 09:52:39     Reagovat
Autor: Radek Raška
Mail: radonicus.rascolinus@seznam.cz
Titulek: Re: hodně pokrytectví pohromadě

Dobrý den pane Černý, je mi opravdu líto, že musíte číst podobné anonymní komentáře. Pročítám-li reakce na Vaše názory, mám neodbytné tušení, že většina z nich byla utvořena ještě před tím, než článek dočetli. O nějakém zamyšlení, pokusu o náhled z té druhé strany nemůže být ani řeč. Kéž bychom byli schopni toho, čemu Němci tak pěkně říkají \"lassen sein\". Jsem tomu rád, že znám nemálo lidí (nejen na dálku), kteří neúnavně, znovu a znovu, pokračují ve své cestě. Nevím, jestli bych byl schopen postupovat každý týden očistnou lázeň věčných kverulantů (na mysl se mi dere píseň od Radůzy \"Bylo Nebylo\" ...) a to bych měl díky svému mládí překypovat vitalitou a nadějí. Jelikož jsem od Vás jenom přijímal, pokusím se nesměle zaujmout i opačnou roli. Jedná se o oblast, která je Vám, dle mého soudu nejbližší, o hudbu. Před několika lety jsem se náhodou dostal k muzice, která mě hned na první poslech omráčila a navodila ve mně pocity podobné \"usebrání\". Byl bych rád, kdyby Vám ambientní mágové jako Wiese, Oophoi, Grassow, Alio Die, ...navodili podobné stavy v duši jako mně. Přeji Vám vše Dobré Radek Raška

Komentář ze dne: 24. 05. 2006 09:31:28     Reagovat
Autor: Jirka
Mail: jliber(at)seznam.cz
Titulek: Politické strany

Souhlasím se závěrem článku - volba demokratické strany je určitě správná. Pouze si kladu otázku, zdali by volba strany, která se deklaruje jako demokratická, ale při hlasování ve sněmovně je domluvena o podpoře se stranou nedemokratickou, by byla pro, nebo proti demokracii. Přijde mi to jako zajímavý konflikt mezi pragmatismem a morálkou....

Komentář ze dne: 24. 05. 2006 10:32:48     Reagovat
Autor: cheve3
Mail: @
Titulek: Bursík - Komouš v bledě zelenym.

Mediální hysterie kolem nafouknuté bubliny strany Zelených a jejich závratných preferencí asi brzy ustane, zejména až se ukáže kdo pan Bursík ve skutečnosti je. Neúspěšný lidovec a poslanec pražského magistrátu přemalovávající se na zeleno ale ani to nestačí. Svou pravou tvář a tedy i tvář strany Zelených naplno odhalil při novinovém rozhovoru ve kterém odmítl rovnou daň. Tím je jasné že jde o socialistu - komunistu. Jím zastávaný princip progresivní daně je jeden z hlavních pilířů soc.-komunistické politiky socialistického rovnostářství. Je to státem prováděná krádež majetku a tedy i části života občanů. Politický podvod tyjící z ještě stále v Čechách zakořeněné závisti a nenávisti a blamující populaci o jeho výhodnosti. I když je odborně prokázáno že progresivní daň podvazuje ekonomický růst. Tedy se mají hůře i nízkopříjmové skupiny obyvatel. Jediný kdo z tohoto má prospěch je erár tedy stát, a podle socialistické ideologie stát jsme my vůdci stran. Je tedy zřejmé kam pan Bursík - komouš v bledě zelenym ve skutečnosti směřuje.

Komentář ze dne: 26. 05. 2006 13:39:00     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek:

Pan Škromach je z Rohatce, že? Takže jste z Podluží. Že se lidé nemohou shodnout koho volit, to je normální. Jinak by volby byly zbytečné. Abych vám mohl radit, musel bych znát jména na vašich kandidátkách. Moji kamarádi z Lužic, Josefova, Hodonína a okolí většinou volívají lidovce. Myslím, že ČSSD nikdo. Ale vy se musíte rozhodnout sama podle sebe. ČSSD jistě demokratickou stranou je. Mně se u ní nelíbí, co všechno naslibuje. Bojím se, aby jejich dluhy moje dcera nesplácela ještě, až já tu nebudu. A taky nemám rád, když ministr kultury mluví vulgárně a naráz vyhází všechny vedoucí úředníky, kteří se starají o památky. Předpokládám ale, že vy jste si oblíbila Jandák a Škromacha také z nějakých rozumných důvodů. Jsem každopádně rád, že své první volby berete vážně.

Komentář ze dne: 22. 05. 2006 09:58:09     Reagovat
Autor: studynka
Mail: studynka@seznam.cz
Titulek:

Nějak se mi to vymlo z rukou a napsal jsem ve dvou po sobě jdoucích větách stejný obrat. Je to dost ošklivé, takže se omlouvám :-)

Komentář ze dne: 22. 05. 2006 09:55:47     Reagovat
Autor: studynka
Mail: studynka@seznam.cz
Titulek: Souhlas

Ne tedy s volbou zelených (nelíbí se mi jejich energetická politika), ale s tím, že stále existují lidé pro které nejsou volby jen soutěží popularity, nýbrž možností jak ovlivňovat politické dění u nás. A ještě poděkování za Vaše komentáře ve kterých trefně a přitom neurážlivě glosujete politické dění u nás.

   Komentář ze dne: 17. 07. 2006 10:57:39     Reagovat
Autor: Goos
Mail: aaaaaaa@bbbbbbbb.cz
Titulek: Re: Souhlas

Souhlasim

Komentář ze dne: 25. 05. 2006 18:29:00     Reagovat
Autor: Jana Šťastná (Pastelka)
Mail: pastelka@centrum.cz
Titulek: Koho mám volit?

Dobrý den pane Černý, moc se mi líbí Vaše komentáře v novinách a ráda bych se Vás na něco zeptala. Minulý týden mi bylo osmnáct a tak budu letos moct poprvé volit. Myslím, že už jsem rozhodnutá, líbí se mi pan Jandák a Škromach, on je ztadyma od nás. Mluvila jsem o tom se spoustou lidí a nemůžeme se zhodnout. Vy jste to napsal pěkně, že máme volit demokratické strany, ale třeba někdo povídá, že ČSSD je demokratická strana a jiný že není. Možete mi poradit, co si Vy o tom myslíte?

   Komentář ze dne: 26. 05. 2006 12:54:01     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Koho mám volit?

Pan Škromach je z Rohatce, že? Takže jste z Podluží. Že se lidé nemohou shodnout koho volit, to je normální. Jinak by volby byly zbytečné. Abych vám mohl radit, musel bych znát jména na vašich kandidátkách. Moji kamarádi z Lužic, Josefova, Hodonína a okolí většinou volívají lidovce. Myslím, že ČSSD nikdo. Ale vy se musíte rozhodnout sama podle sebe. ČSSD jistě demokratickou stranou je. Mně se u ní nelíbí, co všechno naslibuje. Bojím se, aby jejich dluhy moje dcera nesplácela ještě, až já tu nebudu. A taky nemám rád, když ministr kultury mluví vulgárně a naráz vyhází všechny vedoucí úředníky, kteří se starají o památky. Předpokládám ale, že vy jste si oblíbila Jandák a Škromacha také z nějakých rozumných důvodů. Jsem každopádně rád, že své první volby berete vážně.

   Komentář ze dne: 26. 05. 2006 13:30:05     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Koho mám volit?

Pan Škromach je z Rohatce, že? Takže jste z Podluží. Že se lidé nemohou shodnout koho volit, to je normální. Jinak by volby byly zbytečné. Abych vám mohl radit, musel bych znát jména na vašich kandidátkách. Moji kamarádi z Lužic, Josefova, Hodonína a okolí většinou volívají lidovce. Myslím, že ČSSD nikdo. Ale vy se musíte rozhodnout sama podle sebe. ČSSD jistě demokratickou stranou je. Mně se u ní nelíbí, co všechno naslibuje. Bojím se, aby jejich dluhy moje dcera nesplácela ještě, až já tu nebudu. A taky nemám rád, když ministr kultury mluví vulgárně a naráz vyhází všechny vedoucí úředníky, kteří se starají o památky. Předpokládám ale, že vy jste si oblíbila Jandák a Škromacha také z nějakých rozumných důvodů. Jsem každopádně rád, že své první volby berete vážně.

      Komentář ze dne: 03. 06. 2006 15:16:47     Reagovat
Autor: Jana Šťastná
Mail: pastelka@centrum.cz
Titulek: Re: Re: Koho mám volit?

Děkuji Vám za lidská slova o tom, že ČSSD určitě je demokratická strana. Trochu jsem pochybovala, když panu Paroubkovi teď kde kdo něco vyčítal, ale stále si říkám, že to jistě není pravda, co o něm ti hnusní lidé ríkajú. Náš pan farář také ríkal, že podle něho to není hřích, když jsem je volila, ale že pro jistotu si mám přeříkat sto dvacetkrát Zdrávas. Moc Vám děkuji, že jste si na mě udělal čas, a že jste mi tak dobře poradil, a přeji Vám vše dobré.

      Komentář ze dne: 01. 06. 2006 11:54:41     Reagovat
Autor: Honza Pernica
Mail: @
Titulek: Re: Re: Koho mám volit?

Zdravím. Jen se přidávám k názoru Jirky Černého. Na moravě se hodně volí lidovci. Pak vlády vypadají jak vypadají. Není to ani kočka ani pes. Zde je opravu vidět \"smrtící polibek\" Václava Havla. Dnes jsme již mohli mít většinový volební systém, který by snad pohřbil strany, jako jsou komunisti. Strany by pak opravdu mohly naplňovat svoje volební programy.

         Komentář ze dne: 02. 06. 2006 21:24:59     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Koho mám volit?

Honzo, jak si vzpomínám, právě Havel byl po revoluci pro většinový systém. A nejsem přesvědčen, že měl (máš) pravdu. I když dohadování uvnitř vlády je únavné, patří k demokracii - myslím - víc než rozparcelování moci mezi dvě tři partaje. Ostatně oba systémy jsou ve světě obvyklé, jakož i cosi mezi. A komunisty mezi námi nepohřbí žádný systém, ale změna občanského myšlení. Chce to čas, na žádné jednoduché, systémové řešení nevěřím.

Přidat nový komentář

 
 
 
 bullet  Nejčtenější články
O velikém štěstí být chv
Betlemanie česky i slove
Všímám si lidí, z nichž
Prohrává vkus
Albové zrcadlo Radůzina
Za černými brýlemi rocko
Král Václav jedna ruka j
Zpěvačky soudím taky
Blábol léta v Harmonii
Přechytračíme i USA?
 bullet  Doporučujeme
17.8.2023 v 87 letech ze
Vojcek byl plný leteckýc
Maximální úspěch Glassov
Nejpohlednější operní in
Turandot nevítězí jen fo
Soňa Červená ovoněla pra
Sezona přenosů skončila
Háček Jana Spáleného je
Karel Kryl byl první vel
Sedmé nebe Jiřího Černéh
 bullet  Nejdiskutovanější
Moje pořady v roce 2022 (323)
Naše vypálené iluze (109)
Moje knížky - dostupnost (102)
WWW adresy klubů, kamarádů... (73)
Co Gottwald vylhal, o tom lže Grebeníček znova (66)
Kamarád i dezertér (65)
Přechytračíme i USA? (60)
Čunek neví, kde začíná politikova osobnost (48)
České dějiny viděné jinak než Václavem Klausem (45)
Prohrává vkus (41)
 bullet  Přečtěte si
Kritik bez konzervatore
 bullet  Doporučuji WWW
Nakladatelství
Kluby
Hudební servery
Blogy
Osobnosti
Ostatní


Inzerce:  Bazar · Byty · Seznamka · Zaměstnání    
Magazín:  Nacerno.cz     Volný čas:  Rande · Seznamit · Novina · Horoskopy
Další informace:  Reklama · Napište nám     Správce:  © 2003 - 2020 TANGER infosystems s.r.o.


TOPlist