Nacerno.cz

              

Komentáře ke článku:
Proti a jenom proti?

Komentář ze dne: 23. 10. 2006 10:30:05     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Chcete mít třídního nepřítele

Když jsem dočetl poslední komentář napadlo mne napíšu jen lakonické: „To by rádi převzali v mfDnes a v spřáteleném tisku.“. Po chvíli jsem to zavrhnul, protože tím bych možná urazil autora článku a to nechci, protože si ho vážím. Jen abych byl srozumitelný. Nechtěl bych ani aby mne napadlo že by tento článek rád přetisknul deník Právo. Oba protipóly předvádějí divy udatenství na poli mediální manipulace. Ano, konstatování, že špičky Sociální demokracie se už dostatečně umazaly a Paroubek je natolik kontroverzní, že je tedy nutno něco změnit je asi na místě. Jen praktiky, které ODS používá jsou natolik nezakrytě mimo zákon, že mne napadá příměr o kozlu zahradníkem. Způsoby jednání, které některým z nás jsou možná dnes sympatické vzhledem k dopadu na našeho možná „třídního nepřítele“ se stávají normou a obrátí se proti nám v momentě, kdy začneme být kritičtí k těm, kteří dnes s velkou pompou nastupují a už teď mají nejen ruce umazané. Vůbec představa, že bych měl mít nějakého třídního nepřítele mne děsí.

   Komentář ze dne: 24. 10. 2006 12:27:47     Reagovat
Autor: Martin
Mail: progmarprokopmartin@quick.cz
Titulek: Obhajoba deníku Právo (dříve Ruďase)

Chválil jsem nedávno kamarádovi deník Právo.. Pak jsem přišel domů, onen deník jsem otevřel a řekl mu: „Teď mi Ruďasi prozraď proč jsem tě ksakru chválil??\" No kouknu na první náhodně otevřenou stránku a už to vidím - byl tam článeček z pera pana Nečase (ODS), kde napsal co a jak chtěl aniž by mu to nějaký ochotný novinář překroutil či obalil matoucí omáčkou. Prostě noviny v profesionálním decentním oznamovacím tónu, které referují kde co a jak se stalo, aniž by zpustly k vlezlým manýrům podomních obchodníků se senzacemi a iluzí (A jak to někdy čpí propagandou a manipulací např. v deníku MF Dnes) Číst jen samé Kubiceho zprávy to nejen omrzí, ale nakonec i naštve.. Že má Právo rudou minulost?? Skoro všichni máme pod kvádrem rudé trenýrky bolševikovy výchovy a na funkci to nemá vliv (ani na tu funkci \"rostlináře\"), děláme své profese tak jak nejlíp umíme.. Stejně tak i denník Právo..

Komentář ze dne: 23. 10. 2006 20:48:55     Reagovat
Autor: siskin
Mail: @
Titulek: Mohl byste?

Tuore, mohl byste mi nekolik konkretnich pripadu praktik ODS mimo zakon zverejnit? Neni nad to mit v argumentech poradek.

   Komentář ze dne: 24. 10. 2006 03:06:44     Reagovat
Autor: Martin
Mail: progmarprokopmartin@quick.cz
Titulek: Re: Mohl byste? Mohl!

Ale jóó.. Celá protizákonně panem Langerem zveřejněná (v dílčích zkutečnostech nepravdivá - tedy pomlouvačná) \"Kubiceho zpráva\" staví svým policejním spolupůsobením na hlavu volby coby rovnou soutěž politických stran.. A pokud se stejný postup opakuje i před dalšími volbami - Jourová den před volbami: „Do podvodů s penězi EU je zapojen i Paroubek..\" Pak je nebezpečí, že volby bude v budoucnu vyhrávat ten kdo má více kamarádů v tajných službách a kdo je schopen vyrobit na konkurenci složku s větší špínou.. Pan Langer rušící oddělení, která se zabývají vyšetřováním kauz jeho vlastní osoby je už jenom třešničkou na dortu.. Asi se nám opět vrací časy let 90.tých kdy politická průkazka ODS byla vstupenkou k absolutní beztrestnosti a Kožení nebo různí Tykačové se nemuseli obávat ani vyšetřování natož nějakých případných trestů.. Co si mám myslet o ministru financí, který aby dokázal že předchůdce byl blbec (a on byl..) vydává inzeráty s hlavičkou ministerstva, kde zpochybňuje státní finance a tím přímo útočí na rating ČR tím i na úspory jednotlivých občanů.. To čemu dnes říkáme skandály ČSSD bylo v 90.tých letech za vlády ODS běžnou každodenní praxí nad kterou se nikdo ani nepozastavoval. My dnes říkáme \"korupce\" a tehdy to byla \"Obálková metoda..\" Popravdě nechápu jak mohou pravicoví vzdělanci (alespoň se sami takto prezentují) celá ta léta slyšet na kampaně vedené na principu zpěněných emocí místo reálných témat.. a svou bezpříkladnou zapomnětlivostí svoje politiky v různých mobilizacích a spikleneckých předvolebních odhaleních podporovat. Takto se dělá možná pornografická reality-šou, ale ne poctivá konkrétní politika řešící problémy obyvatel této země..

      Komentář ze dne: 24. 10. 2006 14:00:07     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Chce to jen trochu nadhledu!

Martine, děkuji lépe bych to asi nenapsal. Jen si myslím, že je kontraproduktivní tvářit se, že v táboře sociální demokracie je vše v pořádku. Není! Osobně jsem se mohl přesvědčit, že pro špičky ČSSD pracují také někteří privatizační odborníci o kterých vím, že jeli v některých podvodech při velkém třesku. To úzké pouto mezi Klausem a Zemanem je dohoda, že nebudou zpochybňovány majetkové přesuny z devadesátých let. Oba jsou na tom zainteresováni. A v PRÁVU bych našel také velmi manipulativní články. Jen jsou v menšině a nikdo je nezve do rozhlasu a televize jako experty na politiku a hospodářství. Chce to jen trochu nadhledu!

      Komentář ze dne: 25. 10. 2006 14:17:51     Reagovat
Autor: jos
Mail: @
Titulek: Re: Re: Mohl byste? Mohl!

Martine v podstatě není moc co dodat. Snad jenom to, že hlavním cílem chaosu, který vyvolávají Topolánek s Langerem za pomoci některých medií (a bohužel i veřejnoprávní TV) bylo vyhnat z předvolebních debat věcná temata. Tady nemá ODS v podstatě, kromě agresivního rvaní se k moci, co nabídnout. Lidé měli zapomenout, že země posledních pár let v podstatě dobře prosperuje a životní úroveň většiny se zvedla. Lidé měli zapomenout kolik neumětelství předvedli pseudoliberálové z ODS před několika lety. Proto zvolili v podstatě kriminální postupy a proto teď zacházejí s ústavou jako s hadrem.

         Komentář ze dne: 24. 10. 2006 14:29:49     Reagovat
Autor: Martin
Mail: progmar..atd atd..
Titulek: Tož ba!! Nadhled.. je vůbec možný.. nebo si zhusta jenom něco namlouváme..

Zemanem slibovaná akce \"čisté ruce\" zmizela v kalných vodách Opoziční smlouvy.. Mezi lidmi v ČSSD jsou zajisté zastoupeni i šibalové - zloději.. ale přiznejme si, za Paroubkovy vlády se policejní vyšetřování nevyhnulo ani řadám ČSSD a je důvodná obava že politická kultura ODS nepřipustí vyšetřování v řadách spřátelených kruhů nebo dokonce spolustraníků.. V Právu jsou zajisté manipulativní články (říká se jim tam \"komentáře\") jsou však soustředěny na stranu vyhrazenou komentářům a dopisům.. Zatím co MF-dnes je zdá se komentována od „A“ až do „Z“, ale tváří se naoko jako čisté objektivní zpravodajství.. Teď však zdá se nadchází období ODS, která by měla přinést z dob své opozice do politiky čistý vzduch a nové pozitivní myšlenky jak zlepšit situaci ČR a jejích obyvatel.. Místo toho přináší divné hry.. Její vláda vládne a chystá rozprodej zbylých truhlic aniž by pro to měla jakékoliv demokratické pověření, krom toho že ji vybral čestný stařec z hradu.. Takže prvním krokem vlády ODS je pošlapání ústavy, což mi ovšem něco z minulých odobí ODS neblaze připomíná..

            Komentář ze dne: 24. 10. 2006 18:49:57     Reagovat
Autor: siskin
Mail: @
Titulek: Re: Tož ba!! Nadhled.. je vůbec možný.. nebo si zhusta jenom něco namlouváme..

Bohuzel, ani jeden z vasich prispevku neadresuje moji otazku. Je to jen 15tileta hromada komentaru. Snazte se premyslet ve Vasich terminech - t.j. zakon/ODS/poruseni/minule volby. Na nic jineho jsem se neptal.

               Komentář ze dne: 25. 10. 2006 02:19:11     Reagovat
Autor: Martin
Mail: bla bla
Titulek: Proboha.. co to žvaníš...

ODS; Kubiceho zpráva - Langer; Minulé volby.. ODS; paní Jourová den před volbami: „Do podvodů s penězi EU je zapojen i Paroubek..; tyto volby ODS; Tato vláda (prý v demisi); nedemokraticky ustanovená vláda (vláda vládnoucí na základě nezískání podpory v parlamentu) - porušení ústavy; současnost.. Co by jsi ještě chtěl?? Na co jsi se znovu ptal??? Nebo snad mám tvou fanatickou dušičku násilím přesvědčovat?? Na to zapomeň Píďo..

               Komentář ze dne: 25. 10. 2006 06:49:49     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Tož ba!! Nadhled.. je vůbec možný.. nebo si zhusta jenom něco namlouváme

Těch akcí ODS za hranici zákona, které se stávají normou zde bylo uvedeno dost. Máte jistě právo nesouhlasit, každý to můžeme cítit jinak. Je nesmyslné chtít, abychom je zde rozebírali a osočovali se navzájem. To by bylo nedůstojné. A není to na tomto fóru zvykem. Zatím!

                  Komentář ze dne: 25. 10. 2006 17:57:06     Reagovat
Autor: frantaK
Mail: @
Titulek: Re: Proboha.. co to žvaníš...

Zkuste se oprostit od těch \"fanatických dušiček\" a pak prosím diskutujte. K Vašim dojmům (argumenty se tomu nedá říkat, ani při velké představivosti). Kubiceho zpráva - doporučuji přečíst rozhovor s panem Bublanem v Reflexu na této adrese http://www.reflex.cz/Clanek24764.html. Exministr vnitra z ČSSD v něm konstatuje, že za Kubiceho zprávou nestojí ODS, ale Kubice. To k vašemu prvnímu dojmu. Paní Jourová je členka a významná funkcionářka ČSSD. Co řekla u výslechu o jiných členech ČSSD je naštěstí vnitřní věcí ČSSD a policie, s tím nemá ODS co dělat (běžně se tomu říká vnitrostranický boj. V 50. letech minulého století se soudruzi mezi sebou při podobných střetnutích věšeli, v 60., 70. a 80 už jen zavírali a teď se hol´t jen vylučují) 3. tato vláda byla zcela v souladu s ústavou sestavena premiérem, kterého jmenoval prezident republiky opět zcela v souladu s ústavou. Pět dnů po nezískání důvěry podala v souladu s ústavou demisi do rukou prezidenta. Opět v souladu s ústavou tato vláda vykonává svou činnost až do ustavení vlády nové. Ještě nějaký dojem, který potřebujete osvětlit?

                  Komentář ze dne: 25. 10. 2006 15:10:49     Reagovat
Autor: siskin
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Tož ba!! Nadhled.. je vůbec možný.. nebo si zhusta jenom něco namlou

Bohuzel, muj komenrat pres noc zmizel. Snad bych bral vice slusnosti a konkretnich odpovedi - zatim ani jedna nepotvrzuje puvodni tvrzeni.

                     Komentář ze dne: 25. 10. 2006 18:33:46     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Re: Re: Tož ba!! Nadhled.. je vůbec možný.. nebo si zhusta jenom něco na

Nesouhlasím, ale respektuji Váš názor!

                     Komentář ze dne: 25. 10. 2006 20:22:50     Reagovat
Autor: Martin
Mail: progmarprokopmartin@quick.cz
Titulek: Zkuste se oprostit od těch..

.. A pak prosím diskutujte.. K Vašim dojmům, argumenty se tomu nedá říkat, ani při velké představivosti.. s tím nemá ODS co dělat.. Tato vláda byla zcela v souladu s ústavou sestavena premiérem, kterého jmenoval prezident.. ******************* OPRAVDU POETICKÉ..

Komentář ze dne: 24. 10. 2006 15:42:55     Reagovat
Autor: Dalibor Čech
Mail: dcech@tiscali.cz
Titulek: Slušný Mirek

Pane Černý. Píšete .Mirek Topolánek si zachoval odstup který náleží vítězi.To je jistě pravda a ani se nedivím .Proč: proto že měl zasebou hodně bouřlivou trachtu a nebyl ve formě.Jinak by se nám tak nějak skromně nezapoměl pochlubit .A kde že byla ta bohulibá akce.No přeci v národním památníku na Vítkově.Taková normální diskotéka gogo tanečnice tuc tuc .Plno celebrit, šampus zadarmo .Modro kam se člověk podívá .Od vchodu až na záchod červený koberce.Jak to říkal Paroubek nikdo si do nás nohy utírat nebude.Vlastně dle Vašeho názoru správně boty.V tomto případě značkové.Ježiš teď mně napadla myšlenka škoda že to nepořádal Kočka. To by se hned pero rozepsalo spoň pětkrát by se dala použít arogance ,třikrát pýcha a jednou úpadek. Opravdu škoda vždyť do Paroubka se tak pěkně kope. S pozdravem Dalibor Čech

   Komentář ze dne: 25. 10. 2006 08:44:32     Reagovat
Autor: Roman XXX
Mail: @
Titulek: Re: Slušný Mirek

Vy jste zřejmě duch padesátých let. Takový závistivý popis zbohatlického večírku jsem četl naposledy v sedmdesátých letech od Kojzara nebo od někoho podobného. Vraťte se zpět do padesátých let a agenta přisluhovače Paroubka vezměte s sebou, kam patří.....

      Komentář ze dne: 25. 10. 2006 09:04:36     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Slušný Mirek

Když člověk požaduje od svých olitických zástupců alespoň minimální míru slušnosti a vkusu nemusí ihned být v pozici závistivce. Zúčastnil jsem se možná podstatně bohatších \"mejdanů\",které ale byly udělány s vkusem a na vhodněm místě. V tomto případě už jen zbývá pokračování na Vyšehradském případně židovském hřbitově. Co takhle Olšany, ty by se Vám líbily!

      Komentář ze dne: 28. 10. 2006 20:37:50     Reagovat
Autor: Dalibor Čech
Mail: dcech@tiscali.cz
Titulek: Re: Re: Slušný Mirek

Vážený Romane XXX. Nevím kde jste žil a byl během sedmdesátých let. Ani mně to nějak nezajímá. Ale pokud jste prožil léta sedmdesátá a dokonce četl očekávám že už o tomto světu něco víte a znáte. Třeba to že už dva tisíce let jsme civilizace křesťanskou a hroby a všeobecně místa tam kde byli uložené ostatky lidí a to už kohokoliv nezneuctíváme.Jistě bylo pár vyjímek a to i v době nedávné.Třeba fašisti , komunisti.Proto v době demokracie neočekávám někoho takového kdo by tyto základní kameny slušného chování vůbec jen tak z plezíru měl zájem porušit.Shodou okolnosti to přišlo ze strany pro Vás oblíbené. Pokud to co oni udělali schvalujete Vaše hanba. Hanba člověka ktery se nedovede ani podepsat Romane XXX. S pozdravem Dalibor Čech PS:Nesouhlas a ironie není nenávist.

         Komentář ze dne: 25. 10. 2006 09:17:14     Reagovat
Autor: Roman XXX
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Slušný Mirek

Myslím, že se jednalo o soukromou party firmy Carollinum, ale skutečně mě to vůbec nepobuřuje ani nevzrušuje, na rozdíl od většiny Paroubkových vystoupení ....

         Komentář ze dne: 25. 10. 2006 12:29:14     Reagovat
Autor: frantaK
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Slušný Mirek

\"...Když člověk požaduje od svých politických zástupců alespoň minimální míru slušnosti a vkusu...\" Ano, máte pravdu. Na podobném místě je jakýkoliv večírek poněkud eklhaft. Ovšem nemá to co dělat s politickou stranou. Tu oslavu jak již bylo zmíněno organizovala privátní firma. Stejně eklhaft mi přišlo, když si exprezident Václav Havel uspořádal oslavu narozenin v bývalém kostele. To je možná vhodný prostor pro koncerty vážné hudby, zpěvu, nebo výstavy výtvarného umění. Ovšem to se pořád bavíme jen v poloze osobního vkusu, že?

            Komentář ze dne: 25. 10. 2006 14:39:36     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Re: Re: Slušný Mirek

Kéž by! Taková skutečnost se v rukách médií může stát pírkem ke škádlivému polechtání(tento případ) a nebo perlíkem, který Vás spolehlivě zatluče do bahna znemožnění. Pouze o osobní vkus tu také nejde. Účastníci pro mne prokázali nejen míru osobního vkusu, ale i neschopnost rozeznávat co je možné a co ne a nerespektování základních hodnot této společnosti. A to jsou u politika předpoklady základní. Alespoň pro mne!

               Komentář ze dne: 25. 10. 2006 15:07:41     Reagovat
Autor: Roman XXX
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný Mirek

Je zajímavé , že účast na soukromém večírku Vás tak pobouří . Teď prosím o Váš komentář Paroubkova povolebního projevu, jeho odvolávání včera řečeného, jeho úmyslu orientovat naší zahraniční směrem na Východ a Rusko atd. Doufám, že osvědčíte svůj osobní vkus, protože dle mého názoru je Paroubek politik pouze pro burany a bolševiky, za které Vás nepovažuji. Prosím pouze o hodnocení Paroubka, nikoli o doprovodné komentáře k ODS, Langrovi, Kubicemu, atd. Děkuji.

                  Komentář ze dne: 25. 10. 2006 18:31:03     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušný Mirek

Viz můj první příspěvek.

Komentář ze dne: 25. 10. 2006 23:37:59     Reagovat
Autor: F.Broskevic
Mail: @
Titulek:

Podle mého názoru je na naší politické scéně nejtrapnější postavou prezident Klaus. Náš prezident otřesně pohrdá Ústavou ČR, neboť nehodlá poskytnout druhý pokus k sestavení vlády sociálním demokratům. V rozhovoru pro LN, to vysvětlil tím, že nemíní postupovat podle Ústavy jako robot. Aha, já jsem si vždycky myslel, že politik respektující naši Ústavu je čestný a zásadový. Takže podle Klause byli T. G. Masaryk, Edvard Beneš či Václav Havel pouze bezmyšlenkovití roboti. Ale co jiného můžeme očekávat od člověka, který rozkradl v 90. letech za pomocí svých kumpánů náš stát, který útočí na neziskové organizace, který zpochybňuje disidenstkou činnost a který v jakémkoliv koutě Evropy bezduše haní Evropskou unii. Při zvolení prezidentem, Klaus přislíbil, že bude prezidentem nadstranickým nikoliv stranickým. Svůj slib nedodržel, nepřetržitě hájí jako její čestný předseda zájmy ODS. Což zapříčinilo, že nedokázal rychle, objektivně a uváženě moderovat povolební jednání, čímž velice přispěl k nervozitě a zauzlení v našem politickém spektru. Neuvěřitelný byl taktéž jeho \"veledůležitý\" výlet v době vrcholící krize do Singapuru. Klaus je největší překážkou, jenž brání cestu vedoucí z nynějšího patu ven.

   Komentář ze dne: 26. 10. 2006 04:41:41     Reagovat
Autor: siskin
Mail: @
Titulek: Re:

Opsal jste si to na skoleni nebo ty materialy dostavate denne postou? Mate samozrejme ve vsem pravdu jen vam zapomneli sdelit, ze Klaus ma prsty i v tom jadernym vybuchu v KLDR.

      Komentář ze dne: 26. 10. 2006 10:09:29     Reagovat
Autor: F.Broskevic
Mail:
Titulek: siskin se mýlí

Tak to se mýlíte, Klaus v tom jaderném výbuchu v KLDR bohudík prsty nemá.

Komentář ze dne: 26. 10. 2006 19:08:53     Reagovat
Autor: Martin
Mail: progmarprokopmartin@quick.cz
Titulek: Ryba smrdí od hlavy (hlavy státu)

Volby byly před půl rokem a od té doby se ČR zmítá v křečích politické agónie.. Kdyby se pan Klauz řídil ústavou na kterou přísahal, už dávno by proběhly všechny tři neúspěšné pokusy o nastolení vlády a minulý týden mohly být i předčasné volby do sněmovny, ve kterých by zřejmě vyhrála ODS a pan Paroubek by sbalil kufry a čestně poražen v demokratických volbách by musel začít brousit opoziční meč.. Legrací je, že ani pan Klauz by se v tomto případě nemusel bát že nebude zvolen a celý stroj demokracie by pokračoval ve svém skřípavém chodu... ************************** Takto žijeme ve vědomí, že o volbách rozhodují týmy různě s politiky spřátelených policistů, agentů nebo LOAJÁLNÍCH a politikům spřátelených médií, které v pravý čas rozjedou své odporné mediální hry, které mají vyřadit mozky voličů, roznítit fanatismus a nechat pracovat nízké vášně.. Má vůbec smysl chodit k parlamentním volbám a poskytnout tak účastí \"legitimnost\" té nejodpornější a nejzvrácenější reality šou?? Nevím, ale všechny tunely našich médií jsou temné a hlídací pes demokracie drží svými zuby demokracii pevně za hrdlo.. Je možné vyčistit ovládaná média?? Kdo a jak to může udělat?? Nebo se máme zase stáhnout do závětří svých rodin a chat - a o odporné virtuální svinstvo se raději nestarat?? Nevím...

   Komentář ze dne: 28. 10. 2006 04:44:04     Reagovat
Autor: Clovece
Mail: @
Titulek: Re: Ryba smrdí od hlavy (hlavy státu)

uz ta Vase email adresa je tak neprakticka, ze si zacinam myslet, ze vlastne delate svoji praci. Nechcete si privydelat?

Komentář ze dne: 28. 10. 2006 13:01:35     Reagovat
Autor: Libor Němec
Mail: liborpeplir@seznam.cz
Titulek: Výzva

Pane tuor, nechte prosim Vás svých teorií a poznámek. Já beru, že jste inženýr a veskutku sympatický , ale svoje společné blablabla mezi Vámi a Jiříkem Černým si nechte pro sebe. Já jakožto neávislý pozorovatel, jestež mi z toho na blití. Založte si svůj blebleblewww atd.tuor a prosim Vás neotravujte na stránkách černýho. A jestli jste blbě pochopil, tak minnapište na emajl liborpeplirzavináčseznam.cz

   Komentář ze dne: 28. 10. 2006 17:23:19     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Výzva

Pochopil jsem, není třeba Vám psát!

Přidat nový komentář

 
 
 
 bullet  Nejčtenější články
O velikém štěstí být chv
Betlemanie česky i slove
Všímám si lidí, z nichž
Prohrává vkus
Albové zrcadlo Radůzina
Za černými brýlemi rocko
Král Václav jedna ruka j
Zpěvačky soudím taky
Blábol léta v Harmonii
Přechytračíme i USA?
 bullet  Doporučujeme
17.8.2023 v 87 letech ze
Vojcek byl plný leteckýc
Maximální úspěch Glassov
Nejpohlednější operní in
Turandot nevítězí jen fo
Soňa Červená ovoněla pra
Sezona přenosů skončila
Háček Jana Spáleného je
Karel Kryl byl první vel
Sedmé nebe Jiřího Černéh
 bullet  Nejdiskutovanější
Moje pořady v roce 2022 (323)
Naše vypálené iluze (109)
Moje knížky - dostupnost (102)
WWW adresy klubů, kamarádů... (73)
Co Gottwald vylhal, o tom lže Grebeníček znova (66)
Kamarád i dezertér (65)
Přechytračíme i USA? (60)
Čunek neví, kde začíná politikova osobnost (48)
České dějiny viděné jinak než Václavem Klausem (45)
Prohrává vkus (41)
 bullet  Přečtěte si
Kritik bez konzervatore
 bullet  Doporučuji WWW
Nakladatelství
Kluby
Hudební servery
Blogy
Osobnosti
Ostatní


Inzerce:  Bazar · Byty · Seznamka · Zaměstnání    
Magazín:  Nacerno.cz     Volný čas:  Rande · Seznamit · Novina · Horoskopy
Další informace:  Reklama · Napište nám     Správce:  © 2003 - 2020 TANGER infosystems s.r.o.


TOPlist