Komentáře ke článku: Touha po Rusku, které se směje, zpívá a neduní
Komentář ze dne: 13. 05. 2008 15:08:17 Reagovat
Autor: Radim
Mail: obsivac@email.cz
Titulek: \"Gorby\" - Gorbačov
Trochu jste si přišlápl na ikonu ruské politiky:
\"Pokud se přidržím svých zkušeností, mnohem víc než Ruska se dnes bojím, vážený Michaile Sergejeviči, o Rusko.
A když Gorbačov promluví o české kultuře, tak nám sdělí, že Švejk by nechtěl americký radar. S některými Rusy, bohužel, si nerozumím.\"
Já si zase vzpomínám na staré valašské:
\"Žádný strom do nebe nevyrost\", což zajisté platí i pro osnovatele \"glaznosti\".
Mnoho štěstí,
Radim |
|
Komentář ze dne: 13. 05. 2008 16:45:29 Reagovat
Autor: V. Klimt
Mail: @
Titulek:
Co se týče ruské hudby a literatury doporučuji obchod Arbat v pražské Bubenečské 13. Vysockého mají záplavu a najde se i Galič. Velká je i nabídka klasických sovětských a ruských filmů na DVD i literatury.
Online katalog je na http://arbat.cz/index.asp |
|
| Komentář ze dne: 13. 05. 2008 21:40:23 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re:
To je slovo! Díky! Zajdu tam. |
|
Komentář ze dne: 19. 05. 2008 02:50:48 Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek: Mírový radar aneb kulovnice s dalekohledem..
Proč se asi Rusko nesměje a nezpívá, ale duní??
Možná k tomu přispívá i náš mírový střelecký radar, který chceme vybudovat na našem území , a který je asi tak obranný, jako dalekohled připevněný na kulovnici. Jak bychom se asi cítili, kdybychom měli konfliktního podivínského agresívního a nevypočitatelného souseda (USA) „odnaproti“, o kterém je známo, že se baví tím, že míří z oken svého bytu nabitou flintou na lidi po okolí.. A náš nejbližší „přímý soused“ by mu pomáhal sehnat nejvýkonnější optiku k jeho kulovnici a dokonce mu vybudoval posed s ideálním výhledem na naši zahradu a do našich oken..
Jak se asi bude cítit ta rodina (ČR) ,jejíž nezodpovědný otec vybudoval šílenci takový posed, když bude sledovat jak podivín na posedu láduje kulovnici a míří s ní na sousedku krmící slepice..
Opravdu se mi nelíbí, že by Amerika vedoucí podivnou mezinárodní politiku charakterizovanou agresívními válkami pod lživými zdůvodněními, měla mít u nás v Brdech posed, a to zrovna na kótě s výškou 718 číselně shodnou s číslem našeho domu, a to proti vůli většiny naší rodiny (obyvatelstva ČR).. To se ani mně nechce moc chechtat, zpívat.. Naopak se chci proti nedemokracii vlády nad ČR pomocí mediálních manipulací, přeběhlíků, prezidentských protiústavností, a lží všeho druhu.. se podobně jako Rusko proti podivným sousedským postojům ČR taky DUNIVĚ OHRADIT. Ale jak to udělat v situaci, kdy se hlas většiny společnosti nepromítá ani do médií ani na politickou scénu, na jejíž podplacení napříč má USA zjevně dost financí.. |
|
| Komentář ze dne: 19. 05. 2008 11:17:27 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Mírový radar aneb kulovnice s dalekohledem..
Vážený pane, velmi mne zaujala Vaše charakteristika našich současných poměrů a „obrana tzv. amerických zájmů mi také více než starost o celosvětové blaho připomíná někdy až křečovitou snahu stabilizovat vlastní ekonomiku. Co se však míjí účinkem je Váš příměr o optice na kulovnici. Tato nemocná společnost vyvíjí stále další útočné zbraně a je kolem ticho po pěšině. Jiná situace je a na obou stranách když někdo vymyslí něco, co zabrání je použít. Jaký bengál byl kolem radaru TAMARA(zákaz vývozu) a jeho následovníkům. Bojím se, že ono dunění má podobný charakter. Uvědomme si, že ona dunící země do 50ti jet bude mít více obyvatelů, kteří podléhají muslimskému náboženství se všemi dopady jeho agresivity.
A k naší politické scéně jen jedno, volební urny nejsou odpadkové koše. Samozřejmě pokud je koho volit!
|
|
| Komentář ze dne: 19. 05. 2008 13:14:47 Reagovat
Autor: Ondřej
Mail: @
Titulek: Re: Mírový radar aneb kulovnice s dalekohledem..
Vzhledem k tomu, že jste se neráčil ani podepsat, protože se asi bojíte a vidíte agenta CIA na každém rohu jak vás chce unést, tak mám jen jediný dotaz. Chocholoušek vás pustil na reverz a nebo jste utek? |
|
| | Komentář ze dne: 19. 05. 2008 15:26:23 Reagovat
Autor: Martin Prokop
Mail: progmarprokopmartin&+quick.cz
Titulek: Re: Vzhledem k tomu, že jste se neráčil ani podepsat..
Popravdě jsem omylem předpokládal že podpis je \"povinným údajem\" a já jsem text ještě upravoval (..a lží všeho druhu.. se podobně jako Rusko proti podivným sousedským postojům ČR taky DUNIVĚ OHRADIT..) Tak se mi stalo, že jsem text odeslal dříve než jsem chtěl.. Pokud si Ondřeji myslíš, že je Tvůj podpis méně anonymní než prázdný řádek - pak je to Tvůj názor, na tvé invektivy nebudu odpovídat, protože to čím jeden míří na druhého většinou nejlépe vypovídá o něm samém.
Co mě znepokojuje je fakt, že to že ještě žijeme, a že studená válka nepřerostla ve válku III. jadernou světovou, i přes to že došlo k četným falešným poplachům, kdy technika signalizovala odpálení arzenálu nepřítele.. Bylo umožněno tím že obě mocnosti byly od sebe dostatečně vzdáleny a byl čas před vlastním jaderným protiútokem poplach prověřit. Dnes bude situace, kdy Český radar bude připraven dokonale navádět americké jaderné rakety přesně na cíle v Rusku. V Polsku bude silo raket u kterých nebude poznat zda jde pořád ještě o rakety obranné nebo byly vyměněny za rakety s jadernými hlavicemi.. Ve vzduchu „stealth“ a v severních mořích celá americká ponorková flotila připravená odpálit svoje rakety na Rusko s nadějí, že díky připravované obraně unikne odplatě protivníka.. Ono se to dnes prezentuje tak, že díky družicovému průzkumu je špionáž radarem zbytečná, ale náš radar ale má takové parametry, že by šílenci jako je pan Bush mohli mít naději že spojený průzkum radar-družice dokáže odhalit všechna ruská raketová zařízení a přimět je k zahájení III .světové války.. Kdyby při prvním zdrcujícím úderu přece nějaká ta ruská raketa unikla, pak že se ji podaří sestřelit než se dostane nad USA (Evropu vem čert!).. Já si opravdu nepřeju aby na teritoriu ČR zase začínala nějaká světová válka!
Zdraví Vás Martin Prokop |
|
| | | Komentář ze dne: 19. 05. 2008 21:21:13 Reagovat
Autor: Jirka
Mail: jiri,rejl@centrum.cz
Titulek: Re: Re: Vzhledem k tomu, že jste se neráčil ani podepsat..
Už neanonymní Martine Prokope, pokud začne světová válka, pak je dost jedno, zda to bude v Putimi nebo v Ulanbátaru, protože svět máme jen jeden. A pokud by někdo nasadil podle Vašeho scénáře jaderné hlavice, tak už by to bylo asi tuplem jedno, protože radioaktivní spad by se rozšířil všude a před ním žádný radar neochrání. Obdivuju šíři Vašeho záběru - odborník na radary, politolog, psychiatr a ještě finanční policista, to už je co říct. Mimochodem, ta pasáž o podplácení politické scény napříč mě zaujala, mysíte opravdu, že by USA podpláceli komunisty a ČSSD? Tam jdou spíš peníze z Ruska. A na to, že se máme bát ruského imperialismu, upozorňoval už Karel Havlíček Borovský. A což takhle dát si špenát a vzpomenout na Gruzii, na ni si Rusko taky chystá nějaký dunivý ohradník. A to tam ještě žádnou kótu na radar nevybrali |
|
| | | Komentář ze dne: 19. 05. 2008 21:24:44 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Vzhledem k tomu, že jste se neráčil ani podepsat..
Ano naše diskuze je opravdu anonymní. Můj pseudonym zná pouze vlastník těchto stránek a případní hackeři. Přesto se domnívám, že může opravdu jít jen o výměnu názorů bez invektiv. I když s Vámi nesouhlasím nebudu vás nazývat hanlivými jmény. Z hlediska umístění radaru je směšné předpokládat, že tento radar je rozhodující pro dosažení úplné kontroly nad obrovským územím Ruska. Přitom by bez problémů mohl být umístěn o 100km směrem na západ. A byl by klid. Kdo jen trochu zná historii ví, že je téměř zázrak že ke globálnímu jadernému konfliktu nedošlo. K takovému kroku je nutno mít dostatečnou míru fanatismu. Ta je v současné době ve výbavě jiné společnosti než Vy předpokládáte. Mirek T. |
|
| | | | Komentář ze dne: 20. 05. 2008 03:03:11 Reagovat
Autor: MP
Mail: @
Titulek: Obdivuju šíři Vašeho záběru - odborník na radary, politolog, psychiatr a ještě f
A ještě finanční policista.. Pěkně, pěkně, alespoň je dle projevu vidět co jsme každý zač.. Ale proč se jinak podceňovat, kdysi u maturity z matiky jsem s úspěchem počítal zrovna podobnou šílenou trajektorii a nikomu z profesorů nepřipadlo, že by to byl úkol mimo obzor obyčejného moravského člověka. A co se týče podplacení ČSSD, tak právě tato strana dokud byla u vesla tak tuto ideu americké základny podporovala a čile o ní s USA vyjednávala. Ba dokonce si myslím, že kdyby se Socdemáci opět dostali opět k veslům, tak že by na svůj odpor okamžitě zapomněli.. Dokonce nevylučuji ani spoluúčast KSČM, neboť tato strana čile diskredituje odpor proti nezvané základně, čímž pro její výstavbu odvádí lví kus práce.. A nakonec pro nervózní prst na jaderném tlačítku není potřeba žádný fanatismus, spíše bych se obával strachu v kombinaci s technickým nedopatřením.. |
|
Komentář ze dne: 22. 05. 2008 22:56:41 Reagovat
Autor: Martin Prokop
Mail: @
Titulek: Má tato vláda vůbec poctivý mandát o takto zásadních věcech rozhodovat??
Má tato vláda vůbec poctivý mandát o takto zásadních věcech rozhodovat?? Vláda se dnes usnesla o uznání Kosova.. Americké základně.. Asociálních reformách.. Já se nemohu neptat.. Má tato vláda vůbec poctivý mandát o takto zásadních věcech rozhodovat?? My jsme si tuto vládu u voleb v podstatě nezvolili. Z voleb nevyšel jasný vítěz.. O současnosti ve které žijeme rozhodl svými neústavnostmi pan Klaus.. Místo voličů rozhodovala zázračná prozření poslanců Pohanky Melčáka Snítilého.. A také překvapivé zjištění, že z Bursíkovy bárky při prvním dešti ztekla Zelená a pod ní se objevily kanóny, pytle peněz, a povědomá vojenská námořní modř, na vlajce modrý pták holstřáb se skříženými hnátami. Voliče bych neodsuzoval, vždyť se hlasovalo pod taktovkou pana Dalíka a ppl. Kubice o tom jestli je předseda Paroubek korupcí, pedofilií, a stalinizmem prorostlý bradavičník, nebo ne.. Jinak Srbsku se za tento Mnichov (o nich bez nich..) omlouvám,.. Lidé kteří Vás (Srbsko) poškodili nemají žádné zásady ani svědomí a mluví řečí peněz, tedy říkají vždy to za co jim kdo zaplatí.. Včetně Zelených.. |
|
| Komentář ze dne: 23. 05. 2008 09:45:11 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Má tato vláda vůbec poctivý mandát o takto zásadních věcech rozhodovat??
Vážený pane, i když s Vámi souhlasím, že tato vláda nemá poctivý mandát. Nenapsal bych to asi tak emotivně a jednostranně. Druhá věc je situace na Balkáně. Každý je svého štěstí strůjcem. Když pominu obrovskou složitost etnických propojení a historických souvislostí Kosova a dopustím se určitého zjednodušení přirovnám tuto situaci k naší před rozdělením. Ani já a myslím, že nejsem sám mám rodinné vazby na Slovensko. Násilně opuštěný dům v Petržalce a vystěhování v rámci Slovenského Štátu atd. Jsem přesvědčen, že rozdělení byla chyba a Slovensko mělo zůstat součástí naší republiky. A přesto jsem vděčný tehdejší vládnoucí garnituře(a je to výjimka ), že vyrazili tyto zbraně nacionalistům a republiku rozdělili. V naší republice před současným rozdělením existovali v armádě kluby slovenských důstojníků připravených domoci se samostatnosti silou. A i tady by mohla téci krev a všichni by byli přesvědčeni, že jsou v právu. Srbové určitě mají svoji pravdu. Ale znáte to. Ta „podrží“ každému. Mirek.T |
|
Přidat nový komentář
|
|
|
|