Komentáře ke článku: Sen poslance Jičínského, který mi nahání strach
Komentář ze dne: 22. 10. 2008 13:20:58 Reagovat
Autor: Sheldor Dobyvatel
Mail: ShelDo@seznam.cz
Titulek:
Souhlas s každým slovem. A podívejte se do diskusí na iDnes apod. - už začínají oprátky, vězení, odstřel, a vůbec nepochybuju, že pod nenávistným pohledem Paroubka by brzy nezůstalo jen u psychopatů v diskusích. Demokracie JE ohrožena, a neříkejte mi pak, že "to nemohl nikdo čekat". Nestraším, obavy mám. |
|
Komentář ze dne: 22. 10. 2008 13:27:26 Reagovat
Autor: prax56
Mail: prax56@gmail.com
Titulek: Opět trefil
Milý pane Černý, opět jste trefil ... na hlavičku i do čeného. Také nemám rád, když mě Jyrka nařkne z toho, že jsem stupidní. Nemám Vám co vytknout neboť v článku jste to napsal za mě. Z Otrokovic srdečně zdraví a hodně zdraví přeje Prax56. |
|
| Komentář ze dne: 30. 10. 2008 14:48:40 Reagovat
Autor: Neprax z Tlumačova (u Otrokovic)
Mail: @
Titulek: Re: Opět trefil aneb Je v ČR možné být "informovaným voličem" který svým hlasem
Popravdě čím více přemýšlím, tím více se dostávám na tenký led nedostatku solidních informací a jejich celkové nejednoznačnosti.. Viz kauza pan Dalík a pan Šlouf ruku v ruce rozdávají igelitky s penězi při volbě prezidenta republiky.. A tak si vůbec nejsem jist do jakého týmu kdo v těch mlhách kolem vládnutí patří.. A TEDY, KDO NÁM V ČESKÉ REPUBLICE DOOPRAVDY VLÁDNE. Opravdu nevím, kdo se s kým přetahuje o vinu-nevinu pana Čunka. Kdo za ČR, v jakém průběhu, a s jakými výsledky vyjednával s USA výstavbu jejich základny, a jaké od USA a pro koho vyjednal výhody? No a na závěr této úvahy - kam zmizely privatizační liberální stamiliardy? Viktor Kožený žijící na Bahamách ve vyhnanství, ba přímo v domácím vězení je zjevně nevlastní... Kde teda ty prachy jsou a komu říkají PANE, to je zřejmě jádro pudla, kolem kterého se dost možná otáčí novinařina, politika, soudnictví, výkon státní správy, tajných služeb, i policie.. Neboť v ČR stále platí, kdo „maže" ten jede! Přičichl jsem pouze k malé obecní zastupitelské politice a jediné co opravdu mohu zodpovědně prohlásit, je fakt že obyvatelé nemají žádnou šanci získat nějaké relevantní informace, a tak se vůbec nedozvědí například že je těsně minula hrozba vybudování úpravny hliníkových rud a strusek se vším tím arzénem, kadmiem... Dokonce si myslím, že voliči neovlivnili ani to jací lidé se budou ucházet o moc v obci, a jakými metodami se protlačí ostrými lokty na přední místa kandidátek, čímž se stane, že po zvolení si jsou v radě většinou vlastností ti lidé různobarevných kabátů, dost podobní.. Kšefty které předtím dělal Ruda s Karlem, dělá dnes s Jurou, a Karel paběrkuje a tiše se mračí v opozici.. A tak nechápu proč bych měl plakat nad tím, že krajští bafuňáři, o jejichž práci jako řadový občan nic nevím, znovu rozdali karty a teď licitují nové kšeftíky. Zlínu vládla ODS a Zlín nemá obchvat, vede přes něj jediná silnice jako přes poslední valašskou vesničku. A pokud mě něco neplete tak ani socani s tím nic neudělají a opět přelijí krajské peníze do vlastních kapes.. To mě má jako ta „změna" nějak rozlítostnit?? Senátní volby jsou ještě veselejší , ODS ztratila šest senátorů a má jich pořád 35 tj. nejvíce ze všech stran v senátu.. Tak jaké pak oranžové moře.. Blbci si zaštěkali.. (My voliči u uren) a karavana české politiky jde dál.. |
|
Komentář ze dne: 22. 10. 2008 16:18:42 Reagovat
Autor: Radim
Mail: @
Titulek: Ústav a volby !
Dalo by se předpokládat, že se budu vzorně držet nastoleného tématu, ale pálí mě z toho všeho jen dvě větičky, které brnkly na strunu mé politické citlivosti.
1) "Mně osobně totiž nevadí platit u lékaře třicet korun."
2) "A vůbec už ne americký radar, ..."
Zdá se mi, že Vám jako veteránovi-pozorovateli naší kultury a života tluče v hrudi srdce z kovu, sice ne z olova, ale přece jen z ušlechtilé oceli.
ad1)Tady je gordický uzel všech pravicově smýšlejících lidí. Vždyť poplatek v ceně krabičky cigaret je přece směšný. A není! Je to paradigma všeho zdražování (máslo, plenky, bankovní poplatky...a to ještě nezačala topná sezóna) a vůbec všeho materiálního trápení. Přesto jsem ČSSD nevolil. No a individualisté, pro které je majetek svatý a v podstatě vyznávají zákon silnějšího, papouškujíc slovo demokracie a hluší jako tetřev na slovo civilizace. Tento druhový typ uzná, že solidarita se slabšími je nutná, ale ať si s tím patlá ruce buď charita případně někdo jiný. ODS jsem nevolil. A zde pozor, jediný kdo hlásá, že si s nuzáky bude patlat ruce a s pomocí státu řešit budoucnost je neokomunista. Ani KSČM jsem nevolil. Tak jsem kroužkoval na základě osobních známostí = byl to vyhozený lístek!
ad2)O americkou politiku v počátcích irácké války, zosobňovanou G.Bushem Sr., G.Bushem Jr., D.Rumsfeldem nestojím. Poslední dobou se situace změnila a Pax Americana se stala politikou s lidskou tváří. Radar nepovažuji za vojenský objekt v pravém slova smyslu a jeho osud u nás je mi lhostejný. Ale nejsem, na rozdíl od Vás pro.
Už jen na závěr. Jsem rovněž pro zachování Ústavu pro studium totalitních režimů, ale až po personálním zemětřesení. Vyslechl jsem si totiž obhajobu Kunderova případu z úst jejího ředite v Polední parti s P.Šimůnkem na Primě. Ústav tam asi běží na baterky. Komusi se podbízí do té doby, až přijde Jičínský a bude konec a basta fidli.
|
|
Komentář ze dne: 26. 10. 2008 22:24:55 Reagovat
Autor: ivo
Mail: lanuov@seznam.cz
Titulek: to se to lehce
To se to lehce rozhazuje za radary a nemocnice,ve své knize se moc často chlubíte vysokými odměnami,často za nic moc práce,např.seznam alb pro rádio ,sestavování coutryvýběrů atd.Chudých je víc |
|
| Komentář ze dne: 06. 11. 2008 13:15:08 Reagovat
Autor: Karel Kozel
Mail: karelkozel@tiscali.cz
Titulek: Ano, řekl jste to naprosto správně
chudých je víc, blbých je ještě víc a úplně nejvíc je chudých a zároveň blbých. |
|
| | Komentář ze dne: 07. 11. 2008 11:32:23 Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Re: Úplně nejvíc je chudých a zároveň blbých tj. - SLUŠNÝCH..
Dva oslové - Christian Morgenstern ***
Osel v teskném zadumání
pravil jednou ke své paní:
Hloupostí div nebučíme.
Pojď, rázem to ukončíme!
Taková však je už doba:
šťastně žijí dál. A oba. |
|
| | | Komentář ze dne: 17. 11. 2008 19:44:22 Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Re: Re: Úplně nejvíc je... Aneb Jaroslav Seifert - „Lepší časy..."
Jaroslav Seifert: „„Už se mi také naplňuje čas. Ale mám pošetilé a nesplnitelné přání. Chtěl bych se dožít příštího tisíciletí. Aspoň den dva, aspoň tři dny a nahlédnout do lepších časů příštích let. Beztak to naše tisíciletí bylo jak řeznický hadr na jatkách. Tekla z něj časem hustá černá krev..“ *** Tak nevím.. Zdá se mi, že byl náš básník beznadějně pozitivní optimista.. Ale jak zpívá Jarek Nohavica: „Ještě že člověk neví, co ho čeká.." |
|
Komentář ze dne: 30. 10. 2008 20:54:16 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: nespokojenost s výsledky voleb
Zajímavý způsob jak vyjádřit nespokojenost s výsledky voleb. A bohužel klasická taktika začít strašit nesvobodou. V tvém případě věřím, že jde o upřímné vyjádření názoru. Jen mám stále z činnosti tohoto ústavu smíšené pocity. Stále se objevují nedošetřené kauzy mediálně diskutované. Chybí mi zaměření na skutečné zločince, kteří si z utlačování a perzekucí udělali své celoživotní poslání s výčtem jejich zločinů. Ústav nemá pozici skutečně nezávislé seriozní instituce a proto je zneužitelný. Osobně se domnívám, že volby byly o něčem jiném než zda bude v naší zemi zachována svoboda. A výsledky ji nijak neohrozily.Obě velké strany prosazují jen mírně modifikované prosazování zájmů stejné skupiny lidí. Jen způsob uhrabávání do vlastní kapsy je trochu odlišný. Mirek T. |
|
| Komentář ze dne: 31. 10. 2008 20:58:53 Reagovat
Autor: Petr
Mail: @
Titulek: Re: nespokojenost s výsledky voleb
Ale sociální demokracie si přece jenom více bude všímat střední třídy než jenom "horních 10000" a nedovolí zničit zdravotnictví nebo ne? A snad nedovolí ani korupci, pomocí níž právě ODS získala moc rozhodovat o našich životech. Jenže stejně, pokud se nestane nějaký zázrak a nebudou brzy předčasné volby, tak tady budeme muset tu hrůzovládu Topolánka, Dalíka, Bursíka, Julínka, Langera, Nečase atd. přečkat až do června 2010 protože oni mají v zásobě ty nakoupené lidi. |
|
| Komentář ze dne: 01. 11. 2008 18:56:32 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: nespokojenost s výsledky voleb
Mirku, já o voze (Ústavu), ty o koze (volby neohrozily svobodu). |
|
| | Komentář ze dne: 01. 11. 2008 16:46:29 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: nespokojenost s výsledky voleb
Na můj vkus je vaše reakce moc jednobarevná. Namlouvat si že lidé kolem pana Paroubka jsou prosti korupce je komické. Mám s některými z nich osobní zkušenosti. Ke kriminálním praktikám se uchylují minimálně tak často jako ODS. Jen jak jśem už napsal jejich způsob uhrabávání je trochu jiný. To co ukradnou většinou nezničí. Mirek T. |
|
| | | Komentář ze dne: 02. 11. 2008 23:05:16 Reagovat
Autor: Petr
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: nespokojenost s výsledky voleb
Počkejte, to by mě zajímalo, koho máte na mysli? Já osobně z ČSSD nedůvěřuji Šloufovi, ale ten k Paroubkovi nepatří a má spíš kontakty na Hrad nebo dokonce na Topolánka. |
|
| | Komentář ze dne: 02. 11. 2008 19:21:57 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: nespokojenost s výsledky voleb
Dobře Jirko, zkusím vysvětlit jak ta moje koza je v Tvém voze. Pro mne snaha o zrušení takového ústavu je pokus o omezení svobody a práva na informace. Pro mne snaha znemožnit přístup k historickým informacím a možnost demaskování lidí kteří se podíleli na komunistických zločinech je omezení svobody. Takže pro mne Ústav ano, ale ne tak jak to dělají doposud. Osobně se domnívám, že pro ČSSD není politicky únosné rušit takový Ústav. Mirek T. |
|
| | | Komentář ze dne: 02. 11. 2008 22:10:05 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: nespokojenost s výsledky voleb
Díky, teď ti rozumím. A souhlasím s tím, že by pro ČSSD nemělo být politické únosné rušit dotyčný Ústav. Kéž bychom se oba nemýlili a Zdeněk Jičínský nás nepřevezl. |
|
| | | Komentář ze dne: 02. 11. 2008 22:59:28 Reagovat
Autor: Petr
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: nespokojenost s výsledky voleb
Jičinský nebo i Uhl, Hanák, Pehe se bojí zneužití ústavu ze strany ODS, jak se to v podobných případech v minulosti stalo. Copak nevíte, co někteří straníci ODS dokáží říci o minulosti např. o Chartě 77? Kéž by u nás někdo dokázal zkoumat minulost skutečně nestranně! Co se týče excesů, bývalý šéf BIS za ODS a její dnešní obhájce u soudů, dokázal říci i o americkém presidentovi, že je to kryptokomunista. Nelze jim věřit. |
|
| | | | Komentář ze dne: 03. 11. 2008 05:16:04 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Re: Re: nespokojenost s výsledky voleb
Zkuste se zajímat např. o historii podnikání pana Šlajera. A další... |
|
Komentář ze dne: 05. 11. 2008 01:50:13 Reagovat
Autor: Jyrka
Mail: @
Titulek: Něco odjinud
Milý pane Černý, vážím si vašeho břitkého úsudku, ale i když se Vám to nebude líbit, jsem pro zrušení ústavu. Důvodem jsou čistě ideologické příčiny jeho založení a přímá podřízenost ODS. Žáček je jejich člověk a dává to znát, Proč Vám to nahání strach, netuším. Jazzovou sekci stejně nerozmotají, to mohou jen zúčastnění a ti z velké části na něčem podobném nebudou mít sami zájem. Ještě k těm dvěma bodům, které ukazují na přezíravost pražského intelektuála. Americký radar mi vadí, velmi vadí. Před Rusy nás nebude chránit a o nějaké ochraně před Iránem si můžeme dlouze (a zbytečně) povídat. Těch 30,-Kč je pro mne srandovní částka, ale zrovna včera mi k tomu pověděla několik vět tchyně - dosud zatvrzelá volička KDÚ-ČSL. Jedna návštěva lékaře - pak specialisté - pak lékárníci. CCA 475,- Kč i s léky. K lékařům chodí takřka co týden. Ještě nedávno přispívala na charitu, na dvě děti někde v Africe, včera jí přišel doplatek plynu 3000 a do toho zdražení nájmu o 800/měsíčně. Příjem vysokoškolačky 8000. A ona, skoro 80-letá, uvažuje, že bude příště volit komunisty. To jen, aby bylo jasno, že když vám plynou peníze z rozhlasu, televize, veřejných vystoupení...tak jste svým způsobem vyjímečný. Jenže to slovo značí, že je Vás málo takových - zbytek národa je na tom hůř. Přeji pevné zdraví a budu radši, když si od Vás poslechnu něco zajímavého o populární nebo i vážné hudbě. |
|
| Komentář ze dne: 05. 11. 2008 09:44:51 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Něco odjinud
Zpátky k hudbě mě pokaždé odkazují ti, kdo nesouhlasí s mými mimohudebními názory. V tom jsou příznivci ČSSD i ODS na jedné lodi. Že by Žáček byl něčí člověk a Ústav byl přímo podřízený ODS, toho jsem si nikdy nevšiml. Vaší tchyně je mi líto, ale myslím, že ji používáte stejně demagogicky (tj. polopravdivě), jako kdybych já argumentoval přeplněnými supermarkety. Váš odkaz na mé peníze mě nepotěšil. Je vkusné předhazovat člověku, který byl 25 let bez stálého zaměstnání a donedávna stále splácel dluhy, když v 72 letech (a po složité operaci krční páteře) denně pracuje?
|
|
| Komentář ze dne: 06. 11. 2008 13:29:44 Reagovat
Autor: Karel Kozel
Mail: karelkozel@tiscali.cz
Titulek: Také něco odjinud,
třeba z Rakouska nebo Německa. Proč bere Jyrkova tchyně jako vysokoškolačka 8000 Kč důchodu a v uvedených zemích vysokoškoláci v důchodu 2000-3000 euro ? Doufám, že si odpovíte všichni sami. A tchyni radím, aby volila komunisty - pak budete Vy, Jirko, brát za dvacet let důchod poloviční, než Vaše tchyně. A pozdravujte jí. |
|
| Komentář ze dne: 09. 11. 2008 10:25:13 Reagovat
Autor: Boris Klepal
Mail: info@borisklepal.cz
Titulek: Re: Něco odjinud
Milý Jyrko, radar nechrání nás, ale jakýsi systém, jehož jsme součástí, respektive měl by tvořit část ochrany toho systému, pokud jsem věc správně pochopil. Že nás neochrání před Rusy, to je dost možné, já mám ale škodolibou radost už jen z toho, že je dožral, je to pro mě takový pěkný bonus.
O vaší tchyni napište nějakou sociálně laděnou povídku, třeba vám ji otisknou v Haló novinách a také vám poplynou peníze z médií. Dávejte si ale při psaní pozor na pravopisné chyby, vy vyjímko. |
|
| | Komentář ze dne: 09. 11. 2008 15:26:04 Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Re: Re: Já mám ale škodolibou radost už jen z toho, že je dožral
Váš přístup a postoj mi poněkud připomíná útok "Speciálního sebevražedného židovského komanda" z motypythoňáckého filmu Život Briana: „My Vám ještě ukážeme, že chrrrrrrr....!!" |
|
| | | Komentář ze dne: 10. 11. 2008 09:09:28 Reagovat
Autor: Boris Klepal
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Já mám ale škodolibou radost už jen z toho, že je dožral
Vaše představivost se ubírá divnými směry. |
|
| | | | Komentář ze dne: 10. 11. 2008 13:35:41 Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Vaše představivost se ubírá divnými směry.
I Vaše mysl a názory se ubírají divnými směry , když se shodují s konáním podplacené politické elity České republiky v situaci kdy její činnost ohrožuje životně důležité zájmy ČR, kvůli jakýmsi iracionálním škodolibým radostem.. Ve prospěch zájmů USA - proti občanům ČR i našim sousedům v EU, poškozujíce naše vztahy s Ruskem na kterém jsme nejen energeticky závislí. Dělajíce z ČR terč a bezbranný žeton ve velmocenské ruletě těch nejbezohlednějších světových mocností. |
|
| | | | | Komentář ze dne: 10. 11. 2008 17:28:46 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Vaše představivost se ubírá divnými směry.
Martine, jakmile svůj názor označíte jako životně důležité zájmy ČR a opačný názor za shodný "s konáním podplacené politické elity", tak to máte všechno snadné. Nálepky místo argumentů. A to vaše výrazivo! Zatímco na Rusku jsme pouze závislí (to vám zřejmě nevadí), pro jiné velmoci jsme bezbranný žeton. Jak v Rudém právu. |
|
| | | | | Komentář ze dne: 12. 11. 2008 09:50:22 Reagovat
Autor: Boris Klepal
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Vaše představivost se ubírá divnými směry.
Zkuste si ještě jednou přečíst první větu mého původního příspěvku a nastudujte si význam slova bonus. Moje jakákoliv radost není důvodem, aby se tu něco stavělo, a ani jsem to netvrdil. S podplacenou politickou elitou jsem jedna ruka, jak jste správně naznačil. Ještě že tu máme i tu nepodplacenou, jejíž kamarádi se tak pěkně kočkují po kavárnách, že? Pan Černý už to jinak oddiskutoval za mě, dá-li se z vaší strany o nějaké diskusi vůbec mluvit, takže to je vše. |
|
| | | | | | Komentář ze dne: 10. 11. 2008 22:59:10 Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak v Rudém právu..
Pane Černý chtěl bych Vás upozornit, že dnes již žádné Rudé právo neexistuje. V Kremlu už nesedí komunisté, ale ruští imperiální orlíci, vedoucí zápas mimo jiné s jestřáby Americkými. Naše podplacená politika jim nabízí Guantanámo na našem území a bojiště na našich dvorcích, uvnitř našich domovů, a nad našimi hlavami. Přesto ŽE S TÍM 70% OBYVATEL ČESKÉ REPUBLIKY NESOUHLASÍ! Nedostali jsme šanci se k tomu vyslovit při volbách ani při referendu. Jistotu o zkorumpovanosti naší politiky a jejího úplného odtržení od obyčejných lidí beru výsledku testu lakmusového papírku naší politiky - Strany Zelených, která nám zásluhou přijatých úplatků zmodrala neuvěřitelným způsobem a zradila svůj program i své naivně věřící voliče. Tak už alespoň víme, že nám stejně jako za totáče vládnou "nadřazení odborníci" proti kterým je hlas voličů bezmocný. Pokud hodláte myšlenkově zůstávat u komunisty kdysi prosazovaného klišé a hledět na svět přes sklíčko tzv. "třídního boje" pak je to smutné.. _____ Pokud jde o důležité zájmy ČR - pak jimi rozumím bezpečnost naší vlasti, dobré vztahy se sousedními zeměmi i celou Evropou a konec konců celým Světem, funkční „slušnou“ demokracii komunikující s občanskou společností ČR, fungující hospodářství a dostupnost energií a surovin, no a také trvale udržitelný rozvoj jak společenský a hospodářský tak kulturní.. |
|
| | | | | | | Komentář ze dne: 11. 11. 2008 14:46:17 Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak v Rudém právu..
Martine, Rudé právo bohužel dál existuje, jen se přejmenovalo, ale styl je stejný, stejně jako tchoř nezačne vonět jen proto, že mu řeknete skunku. V Kremlu sedí dál komunisté bez legitimace, spjatí s NKVD či jejich kamarádi a nohsledi. Kde jse slyšel, že se u nás má budovat americká věznice? A kde jste slyšel, že otázky národní bezpečnosti řeší referendem? Pokud se chcete odpovědně (ale opravdu odpovědně) rozhodnout, nestačí vám k tomu jen články v novinách a nabiflovaná kapitola z učebnice fyziky o radaru, ale musíte k tomu znát i spoustu informací, které se uchovávají jako přísně tajné. Ty nikdo jen tak mýrnixdýrnix nevyklopí 5 milionům oprávněných voličů. Pokud se necháme ruskými imperialisty vydírat, skončíme zas v jejich chřtánu. |
|
| | | | | | Komentář ze dne: 14. 11. 2008 13:51:39 Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Radar nechrání nás, ale jakýsi systém..
Máte lež hned v první větě, takže je těžko s Vámi diskutovat, neboť je možno lží pohodlně vykouzlit jakýkoliv argument... Proč je ta věta lež?? ČR nevyjednávala o radaru s NATO, ale s USA. Smlouvy jsou dvoustranné ČR - USA a POLSKO - USA. Vojenskou přítomnost na území ČR Rusku nenabízí NATO ale USA.. *** Vaše nehorázná slova výsměchu o jakési sociálně laděné povídce na úkor čísi chronicky nemocné babičky, která v době všeobecného zdražování nemůže utáhnout ani svoji léčbu, a kterou to onemocnění prostě bolí.. a tak je regulativnost zdravotních poplatků v jejím případě opravdu mimo mísu.. Vy, Klepale.. *** No a nepodepsaného komentujícího fanatika na závěr sám nebudu raději ani příliš komentovat.. Tak nějak podobně oduševněle vypadají lidé, které každý pofidérní režim potřebuje jako obsluhu svých lágrů.. Oč méně vlastních úvah a myšlenek, o to lepší schopnost papouškovat shůry zaslechnuté.. |
|
Komentář ze dne: 08. 11. 2008 23:28:02 Reagovat
Autor: Sklenička
Mail: @
Titulek: a v 72 letech denně pracuje...
to se dá jenom závidět :o) Jinak s Vašimi mimohudebními názory taky nesouhlasím raději (a častěji) než s těmi hudebními, i tady bych si myslel, že Paroubkové nebudou váhat a Ústav zruší při první příležitosti. Ale otázka, jestli je vkusné připomínat výdělky a práci staršímu člověku mi připomíná nedávný Cohenův koncert: před koncertem jsem se taky bavil přemýšlením o kontrastu mezi důvody turné, tou zájezdovou provozní rutinou a Cohenovou (cítěnou) noblesou, ale na koncertě a po něm jsem si na to už ani nevzpomněl. Nějak jsem nechápal, proč ti, co na koncert nešli, frflali, kolik že zaplatili za lístky ti, co tam byli. Tak přeju hodně zdraví i peněz, Vám i sobě :o) |
|
Komentář ze dne: 11. 11. 2008 20:46:35 Reagovat
Autor: věra
Mail: v.tynklova@seznam.cz
Titulek:
Pane Černý, děkuji moc za dnešní zážitek z knihovny v Benešově.
Věra |
|
| Komentář ze dne: 11. 11. 2008 22:14:23 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re:
Poděkujme oba Callasové. Ale i tak je to od vás milé. Mě to moc bavilo, například ta její Isolda byl veliký zážitek. |
|
Komentář ze dne: 16. 11. 2008 00:11:36 Reagovat
Autor: Karel
Mail: saitco@volny.cz
Titulek:
Vzdycky jsem si vás vázil pro hudební znalosti a vkus a vase antidiskoteky mne v 80.letech vychovávali.
U vaseho blogu apriori chápu, ze to je vase plné právo na vlastním webu prezentovat vlastní názory - jenom, jenom tam cítím to opovrzení tím, kdo má odlisný názor. Nechci radar, nechci zádné cizí vojáky, uz jich bylo dost - proto jsem spatný, nebo dokonce hloupý? Az vubec to neznamená, ze jsem levicový. Nevolím vubec, protoze si dovoluji myslet, ze vetsina politiku delá politiku jen pro moc a zisk bez ohledu na barvu strany. Nemusíte se mnou souhlasit, ale skatulkování pro názory urází. Mozná, ze reknete, tak at si ctu neco jiného. Nevím. |
|
| Komentář ze dne: 16. 11. 2008 13:29:39 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re:
Nejsem si vědom, že bych někým opovrhoval jen proto, že má odlišný názor. Ani toho, že bych takové bloggery označil za špatné, hloupé, levicové nebo je jinak zaškatulkovával. Pokud mi takový případ připomenete, omluvím se za něj, protože by to znamenalo, že jsem z neobratnosti napsal něco jiného, než co jsem chtěl. - Nechci odbýt ani to, že "cítíte" moje povržení. Jenom prostě tomu "cítění" nerozumím. Proto prosím o příklad. Nejde mi tedy o to chytat vás za slovo. A děkuji za váš příspěvek. |
|
Přidat nový komentář
|