Komentáře ke článku: Uhranuti Mussolinim
Komentář ze dne: 15. 05. 2006 08:46:58 Reagovat
Autor: Sysel Josef
Mail: @
Titulek: slušnost ano
Pane Černý, souhlasit s Vaším závěrečným shrnutím \"Slušnost i vůči tomu, kdo je mi protivný – to je, oč běží\" mi nedělá vůbec žádné potíže, bohužel se tento, dá se říci životní postoj, stává pravděpodobně čím dál tím méně životaschopným v rámci fungování většiny společenstev na této planetě. Podíváte-li se vpravo, vlevo, nahoru nebo dolu, prosazuje se spíše zcela opačný model chování. S prostorem, kde má pojem SLUŠNOST ještě význam zcela původní, je to jako s pitnou vodou, ještě je, ale evidentně jí bude nedostatek.
|
|
Komentář ze dne: 15. 05. 2006 09:24:55 Reagovat
Autor: Václav Šebek
Mail: vaclav.sebek@volny.cz
Titulek: Souhlas a podpora
Pane Černý, velmi si Vás i Vašich postojů vážím.Pan Sysel mi z duše promluvil, bohužel nacházíte se ve výrazné menšině. Aspoň takto drobně Vám vyjadřuji podporu.V.Šebek - Ostrava (Rokycany) |
|
Komentář ze dne: 15. 05. 2006 11:35:10 Reagovat
Autor: Roman xxx
Mail: @
Titulek:
Nepodporuji vůbec tak trochu zmatené věty paní Přenosilové, ale je zajímavé, že podobně pobouřeně nereagujete na Paroubkovy křupanské a vulgární výroky, které naši politiku vrací do dob zemanovsko - fekálních bonmotů bez Zemanovy občasné zábavnosti ( Václavu Havlovi se ale zřejmě líbí, to jsou paradoxy! ). Myslím, že zapojení komunistů do veřejného života a označení ODS za největšího škůdce je vrchol trapnosti a nevím proč být k panu Paroubkovi být tak ohleduplný - sám je sprostý a neomalený a rozhodně si žádnou ohleduplnost nezaslouží.....
S přirovnáním k Mussolinimu nesouhlasím, ale k třeba k Mečiarovi nemá Paroubek daleko. A nevím proč by paní Přenosilová nevyjadřila svobodně svůj názor - cenzory už jsme tu jednou měli ...... |
|
Komentář ze dne: 15. 05. 2006 21:42:29 Reagovat
Autor: yogurt
Mail: @
Titulek: Uhranuti Paroubkem
Rád bych s Vámi souhlasil, ale u té konkrétní myšlenky to nejde: „Jak by vypadalo, kdyby dokázala najít nějaký výrok Paroubkův, srovnala ho s nějakým historickým výrokem Mussoliniho a shledala je podobnými?\" Pro mě je problém v tom, že si žádný konkrétní Mussolininiho výrok nevybavuji, a doufám, že za pár let to budu moci říct i o Paroubkovi. Ono souhlasit s (Rudým) Právem bylo vždycky vošajstlich.
Nechci to s polemikou přehánět, ale který Paroubkův výrok chcete vzít za základ: S komunisty ano nebo S komunisty ne? Lustrace zrušit nebo Lustrace nechat? S Bursíkem nikdy nebo S Bursíkem hned po volbách? (to předjímám, ten druhý výrok jsem ještě nečetl...) |
|
Komentář ze dne: 15. 05. 2006 22:32:42 Reagovat
Autor: huhu
Mail: @
Titulek: tak jste se mi konečně vybarvil
pane černý, vás jsem velice rád poslouchal ve svém mládí a nějak tak ze sentimentality jsem k vám měl stále pozitivní vztah. Musím ale plně souhlasit s romanem xxx nahoře. Vy si svá morální rozhořčení vybíráte hodně podle potřeby. Opravdu se hodíte do té pokrytecké party k Havlovi nebo Pehe, viděl vás před pár dny s touhle partou ve Slavii....no končím, morální respekt k vám už opravdu nemám. Když komunistům je nejhůř, vždy vytáhnou Havla a jeho partu a vy do ní patříte. |
|
| Komentář ze dne: 16. 05. 2006 05:14:19 Reagovat
Autor: petrF
Mail: @
Titulek: Re: tak jste se mi konečně vybarvil
Dík. Rád se pod Váš příspěvek podepisuji. Ještě bych přidal, že jsem v němém úžasu četl, jak pan Černý dává za vzor rozhlasové žurnalistiky Hoffmana a Pokorného. Petr Fialek |
|
| Komentář ze dne: 16. 05. 2006 22:27:25 Reagovat
Autor: Petr T.
Mail: petrnka@cmail.cz
Titulek: Re: tak jste se mi konečně vybarvil
Václav Havel je zcela nepochybně jednou z největších postav českých dějin, a tak řadit Jiřího Černého po jeho boku je velká čest a pochvala. I když vy jste to tak určitě nemyslel, huhu...
|
|
| Komentář ze dne: 18. 05. 2006 14:38:09 Reagovat
Autor: haha
Mail: @
Titulek: Re: tak jste se mi konečně vybarvil
|
Komentář ze dne: 17. 05. 2006 11:27:58 Reagovat
Autor: Ludek
Mail: @
Titulek: Dobrý den Jirko
Jak se dá čekat, rád bych polemizoval.
Položme se na otázku: Byl by pan Aleš Cibulka odvolán z pořadu, kdyby pání Přenosilová přirovnala k Musolinimu Mirka Topolánka?
Já bych si odpověď spolu s agenturou STEM troufal odhadnout. |
|
| Komentář ze dne: 18. 05. 2006 16:30:36 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Dobrý den Jirko
Šlo mi o to,co jsem shrnul ve své poslední větě: aby se moderátor Českého rozhlasu choval slušně ke komukoli. Je mi líto, že vám - a nejen vám - připadají důležtější a podstatnější jiné věci a zřejmě proto necháváte mou výzvu zcela stranou.
Ale po vašem a polopatě: Kdyby kterýkoli redaktor přirovnal Topolánka k Mussolinimu, protestoval bych také. Což mi sice nemusíte věřit, ale nemůžete mi upřít ty minulé články, kdy jsem se například Topolánka zastal. |
|
| | Komentář ze dne: 18. 05. 2006 21:59:03 Reagovat
Autor: pribinák
Mail: @
Titulek: Dobré jitro Jirko
Aha, to jste měl napsat pro nás pomalejší polopatě, že chcete slušnost i pro mizery. Já si Vás pamatuju z doby komunistů, tak bych to prostě nečekal, je to pro mě trochu jako kdybyste s porozuměním komentoval, že vyhodili z práce nějakého Třešňákova známého za to, že si Třešňák někde pustil pusu na špacír... (nechci do toho zatahovat další postavy, jen naznačit, že Paroubek na Přenosilovou nedosáhl, tak jednu vyťal moderátorovi). Díky tomu, že vítězové druhé světové války zabránili poraženým v psaní pamětí, tak si my mladší pamatujeme z Mussoliniho jen ty grimasy, takže možná paní Přenosilová nebyla tak daleko vedle.
Pro mě je Paroubek srovnatelný spíš s Miroslavem Štěpánem (ta podoba!), kde jeden skončil, druhý začíná, a dokud byl první ve funkci, nečekal bych, že mě okřiknete, když o něm řeknu něco ošklivého.
Navrhuji, abyste zahrál v rozhlase Boty proti lásce a sledovat reakci: bude-li to na petici, rád se k Vám přidám, i když jinak nesouhlasím. |
|
| | Komentář ze dne: 19. 05. 2006 08:27:56 Reagovat
Autor: Roman xxx
Mail: @
Titulek: Il Duce
Myslím, že novináři jsou tu hlavně od toho, aby se zastávali menšin, slabších a svobody slova, což v tomto případě zcela jistě není podpora vyhazovu p. Cibulky a zupáckého chování s. Paroubka.... |
|
Komentář ze dne: 18. 05. 2006 17:40:49 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Jak je těžké unést realitu
Původně jsem chtěl napsat do nadpisu slovo \"pravdu\", ale znáte to: Pravda je největší děvka, podrží každému. Z rozhořčených reakcí je to zřejmé! Já si naopak názorů pana Jiřího Černého vážím i kdyby mi měly být někdy nepříjemné. Fakta jsou, že paní Přenosilová vůči premierovi této země ujela a komentátor to nezvládl. Je to stejné, jako když obchodník z Vašeho podniku udělá obchod na který doplatíte a vy ho vyrazíte. To co ty \"rozhořčené\" nejvíc popuzuje je asi fakt, že mají ve vlastních řadách lidi kteří nejsou příliš daleko od dikce páně Paroubka, ale zdaleka s tím nejsou tak \"úspěšní\". Víte problém asi spočívá v tom, že politici ze všech táborů se přizpůsobili opravdu zoufalé úrovni většiny novinářů. Nebo je to naopak? V každém případě je pak atmosféra taková, že ztratí soudnost i někdo jako paní Přenosilová. A ti kteří to berou opravdu \"třídně\" pak rozhořčeně řvou. Vše se v boji dá použít. A na obou stranách. A slušnost a úroveň není důležitá. |
|
| Komentář ze dne: 19. 05. 2006 05:12:05 Reagovat
Autor: petrF
Mail: pfialek@centrum.cz
Titulek: Re: Jak je těžké unést realitu
Vážený. Příměr s podnikem a vyražením mi jaksi nesedí. Pokud vím, tak tady ještě není \"Paroubkovo\" - zatím. Holt rozhlas nepatří ani Paroubkovi ani socanům. Že to paní Přenosilové ujelo? Možná. Ale řekla to, co si myslím i já a možná i někdo další, nechci mluvit jménem lidu. Mně zase vadí ta neskutečná sprostota páně Paroubka a jeho boys - Ratha, Jándáka a Sobotky. |
|
| | Komentář ze dne: 19. 05. 2006 08:28:00 Reagovat
Autor: Sysel Josef
Mail: @
Titulek: Re: Re: Jak je těžké unést realitu
Sprostota Vámi jmenovaných je zcela evidentní, ale znamená to, že se snížím v mediích ke stejně ubohému projevování ?! Když chci říci, že je někdo BLB, nemusím přeci říkat, že je BLB, jsou i jiné formulace a myslím, že s daleko větším účinkem. Pokud jsou oni hulváti, mám být i já hulvátem ??? |
|
| | Komentář ze dne: 19. 05. 2006 20:57:55 Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Jak je těžké unést realitu
Bohužel s Vámi mohu souhlasit jen do úrovně konstatování, že rozhlas není Paroubkův. Co si myslíme je jedna věc a jaká forma je používána vůči komukoliv kdo je demokraticky zvolen a následně jmenován do funkce premiéra této republiky je věc druhá. Vaše možná spravedlivé rozhořčení Vám asi bere nadhled a schopnost hodnocení co možné je a co není. Pro mne osobně je větší problém, že neexistuje alternativa. Představa, že tuto zemi řídí sestava kolem pana Topolánka, která za panem Paroubkem v úrovni komunikace ale i jednání nijak nezaostává mne děsí. Z jednoho jediného důvodu jsou zatím v opozici a musí se držet zpátky. Ani jim slovo slušnost nic neříká. A o tom ten článek byl! |
|
Komentář ze dne: 04. 06. 2006 11:44:36 Reagovat
Autor: Mrkvička J.
Mail: mrkev@centrum.cz
Titulek: To to letí
Když tak dnes (4.6.) přemýlím o včerejším páně Paroubkově výronu o zpochybnění voleb, neměla náhodou Přensilovgá víc pravdy, než jsme si všichni byli ochotni připustit? |
|
Přidat nový komentář
|