Nacerno.cz

              

Komentáře ke článku:
Ubillboardované Česko

Komentář ze dne: 06. 02. 2007 01:31:59     Reagovat
Autor: Martin
Mail: progmarprokopmartin@quick.cz
Titulek: Porovnávat nějaké upocené bilboardy s potvrzením vlády pomocí korupce „zavání\".

Z některých příspěvků na diskuzních fórech vyplývá rozšířený postoj, že pro „dobrou věc a prospěch naší strany\" je možné přijmout každou špatnost a hájit jakékoliv gaunerství, a pro chvíli účelově opustit zásady demokracie, kultury a slušnosti.. Špínu vidíme jen u protivníků.. To jsou ta komunistická rezidua v našich duších.. Naše strany mají své fanatické příznivce co budou tleskat jakémukoliv svinstvu - ale chybí jim ELEMENTÁRNÍ DEMOKRATICKÁ KULTURA.. Posmívali jsme se povýšeně Mečiarovsky zaslepeným Slovákům a přitom jsme nakonec úplně stejní vymydlení idioti..

Komentář ze dne: 06. 02. 2007 16:47:24     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Ano, idioti jsou všude

Když dovolíte: ano, mezi Čechy jsou stejně vymydlení idioti jako mezi Slováky, Američany, Rusy a vůbec mezi jakýmkoli národem na tomto světě.

   Komentář ze dne: 06. 02. 2007 18:04:21     Reagovat
Autor: Martin
Mail:
Titulek: Myslím, že jste asi nepochopil co mám na mysli..

Ale nevadí, křičtě dál s davem.. Je to snadné, pohodlné - ale smrdí to čím dál více..

      Komentář ze dne: 06. 02. 2007 19:57:09     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Myslím, že jste asi nepochopil co mám na mysli..

Tak nový pokus: Chtěl jsem říct, že s vámi vpodstatě sohlasím a že se bráním jen tomu zobrecnění na Cechy (Slováky, Američany) jako takové. Můžete mi na oplátku vysvělit, v čem - podle vás - křičím s davem?

         Komentář ze dne: 07. 02. 2007 18:45:07     Reagovat
Autor: Martin
Mail: progmarprokopmartin@quick.cz
Titulek: Dosť bolo demokracie..

Tehdy před rozdělením Československa měl dav křičící „Dosť bolo Havla!!“ vedený pány aktivisty Slotou, Mečiarem a jim podobnými v očích jakési maniakální poblouznění.. Ti lidé by, kdyby bylo „nutno“, neváhali použít „Jugoslávské metody“.. Na české straně tehdy panovala jakási rozpačitost, neboť jsme si tehdy hráli na slušnou demokratickou společnost.. Vlády Václava Klause sice zemi vrhly do bezprávní korupční džungle. Demokracie u nás, především zásluhou prezidenta Havla v podstatě splňovala kriteria západních demokracií. Václav Havel (po malém zaváhání) vždy ctil výsledky voleb a dodržoval ústavu a jmenoval do funkcí i lidi s jejichž viděním světa sice nesouhlasil, ale kteří byli demokraticky zvoleni.. Teď tu máme novou situaci , kdy ústavní soud dopustil vměšování policejních složek do předvolební kampaně pět dnů před volbami. Některé pasáže „Kubiceho zprávy“ byly na první pohled natolik neudržitelné, že jsem nevěřil že o nich média budou referovat jako o čisté PRAVDĚ bez nejmenších komentářů ohledně důvěryhodnosti.. V povolební patové situaci prezident Klaus nekonal kroky které mu ústava přikazuje, a nepřivedl tedy po třech neúspěšných pokusech o vládu, zemi demokratickou ústavní cestou k předčasným volbám.. Důvěru získala vláda až po půl roce vládnutí bez posvěcení poslaneckou sněmovnou. Nyní vláda sice důvěru má, ale díky panu Melčákovi a Pohankovi, které přesvědčili lobisté.. Lobisté, to je také zvláštní demokratická instituce dneška. Lobista je takový žolík.. Je trochu politik – trochu od policie – maličko od tajné služby – je poslem úplatků ze světa velkých peněz – a tyká si i s prokurátory – pracují pro něj média.. Takový člověk Vás může najednou obvinit, usvědčit, odsoudit a veřejně zostudit v kauze o které jste nikdy neslyšeli. Na druhou stranu Vám může amnestovat vaše skutečná provinění. Uzavřete dohodu a (simsala-bim) jste čistý jako lilium.. Jenom by mne zajímalo, zda-li se bude moc lobistů dále rozvíjet, a zda časem budou řídit ještě větší skupiny poslanců, ba dokonce celé strany... Teď jenom čekám co přijde na řadu teď? Začnou se politici mezi sebou unášet a střílet.. Zavřou i nás nepohodlně smýšlející?? Neboť naše společnost dnes není klidná a spořádaná jako před pěti lety.. Fanatická zaslepenost a vášně Sládkových republikánů se přes kampaň ODS a dnes již i chování ostatních stran rozlezla po společnosti. Diskuze se zvrhla v urážlivé monology postihující, kde, kdy, kdo, co komu.. Ale nikdo se již neptá PROČ! Proč má být bez referenda v naší zemi základna USA – rusáků to 21. století, provozujících si svůj Kubánský koncentrák a asijské (možná i středoevropské) mučírny. Proč nám občanům média lžou o funkci, významu, technických podrobnostech chystané základny.. A proto, že pane Černý zpíváte také písničku o „podělaných bilboardech“, které bůh ví kdo a proč nechal vyvěsit a vůbec Vás nezajímá demontáž demokracie v naší zemi – proto vás mohu směle zařadit do hučícího davu „lesklých očí“ křičícího hesla, která bez kritického rozmyslu přijal z našich médií.

            Komentář ze dne: 07. 02. 2007 20:52:57     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Dosť bolo demokracie..

Zařadit mě, sebe i kohokoli jiného směle můžete kamkoli. Přečetl jsem si vás několikrát, až jsem konečně pochopil, že ať napíšu cokoli o čemkoli, pokud to nebude v souhlasu s vašimi základními pocity, mohu si to vetknout za klobouk, protože vy to budete považovat za únik od hlavního tématu (demontáž denokracie) a připojení se ke hlučícímu davu a k heslům přejatým z našich médií. Pochopitelně mě fascinuje, jak se přenášíte - coby zjevný odpůrce ODS a příznivec ČSSD - přes maličkost, že zde od roku 1998 vládli sociálně demokratičtí premiéři a tedy za něco taky odpovídají. Také váš rozhodný a patrně jediný výklad pojmu lobista (= posel úplatků) je pozoruhodný. Ponechám vás s vašimi představami Američanů a jejich mučíren. Jsem rád, že můžete psát na mých stránkách cokoli a budu se nadále snažit tomu porozumět. Zatím se mi to daří špatně. Proto vděčím i Mirkovi Turkovi za to, že mi napověděl a nabídl jakýsi klíč k vašemu psaní.

               Komentář ze dne: 08. 02. 2007 10:44:36     Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: ČSSD a jiné malé ryby..

Nazval jste mě odpůrcem ODS a příznivcem ČSSD. Musím Vás však opravit. V komunálních volbách jsem kandidoval za občanské sdružení ukrývající všechny místní členy ODS a pokud jde o volby do sněmovny, pak jsem volil OF – pak velmi dlouho KDU-ČSL, a naposledy Zelené. ČSSD jsem nevolil nikdy, neboť jediný jejich zástupce který mi byl sympatický byl pan Zaorálek.. Pravda, zapomněl jsem ve svém výčtu padouchů jmenovat Miloše Zemana, který nechal dohodami opoziční smlouvy utéct hospodářské kriminálníky. A vždy upřímně myslícího Standu Grosse jehož tým „Mlýn\" mu asi pořídil takový osobní archív, že se jej budou mocní obávat do konce jeho života. Zapomněl jsem i na Komunisty, které zvláštní přízeň ostatních stran místo do vězení a zapomenutí, vyzdvihla až do parlamentu a přizvala k volbě prezidentů.. O Lidovcích a zelených raději ani nemluvě.. PS: Abych byl pro Vás čitelnější – zašlu Vám spisky „Jak jsem kandidoval“ a „Komunální politika“ snad se Vám budou líbit..

                  Komentář ze dne: 08. 02. 2007 17:14:46     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: ČSSD a jiné malé ryby..

Martine. také jsem se domníval. že s vaším zařazením byl Jirka moc rychle hotový. Máme asi velmi podobné názory jen razance a Váš zápal mi chybí. Možná právě to uvedlo Jirku v omyl. Osobně se také domnívám, že možná potřebná změna vládnoucí sestavy nemůže být sama osobně omluvou pro praktiky, kterých se také dopouštějí. Stále stojím za svým názorem, že jedině mafii, ať už jde o bílé límečky nebo grázly typu Mrázek a spol. je jedno kdo vyhrál volby. Souhlasím, že politická kultůra nepříč politickým spektrem je ve psí.

                  Komentář ze dne: 09. 02. 2007 15:38:57     Reagovat
Autor: Martin
Mail: @
Titulek: Jó, kdy někoho zajímala „Komunální politika\" nebo „Jak jsem kandidoval..\"

Všechny jmenované internetové adresy občas i fungují..****http://www.spirala.cz/tiki-view_blog_post.php?find=&blogId=10&offset=0&sort_mode=created_desc&postId=1323&show_comments=1 ****http://www.spirala.cz/tiki-view_blog_post.php?find=&blogId=10&offset=0&sort_mode=created_desc&postId=1350&show_comments=1**** A když pan Černý popírá existenci koncentráku Quntanamo a přelety letounů CIA - pak je možnost debaty zúžená.. Jenom by mne zajímalo, jak by Vám pane Černý bylo, kdyby Vás, zničeho nic, na chodníku klepli přes hlavu, pak vtlačili do dodávky a probudil jste se v mučírně v Kazachstánu.. Pak by Vás bez soudu drželi pět let na Quntanamu, odkud by Vás pustili, až po podepsání lejster že jste tam byl dobrovolně a že s vámi dobře zacházeli. Narážím teď na případ Kanaďana****http://www.blisty.cz/2005/2/18/art22062.html****, kterého kanadská vláda Američanům označila za teroristu - a teď se mu omlouvají, že to byl omyl.. Sami Američané přiznali, že je metoda únosu a „přemístění\" metodou běžnou, kterou získávají velkou část informací.. O fingovaných popravách, použití trhacích psů, spánkové deprivace a upírání základních lidských potřeb jako běžných amerických výslechových metod.. O tom raději ani nehovořme..

                     Komentář ze dne: 08. 02. 2007 22:34:13     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Re: ČSSD a jiné malé ryby..

Opravdu nechci mít za každou cenu poslední slovo, natož pravdu. Ale uznejte, oba pánové, že není možné pokaždé (!!), když něco konkrétního někomu vytknu, abych to v tom samém článku hned nějak \"vyvažoval\". Opravdu vyvážený, tj. vědomě objektivizovaný postoj může autor sloupků mít v nějaké dlouhodobé perspektivě a ne v každém jednom materiálu. A nemohu také v každé polemice ihned faktograficky vypočíst, kdy jsem na to téma už psal. Není to vědecká práce. Ale opakuji: pište všichni po libosti. Pronesený vztek je menší vztek a tudíž větší šance pro vzájemné porozumění,.

                        Komentář ze dne: 09. 02. 2007 08:04:24     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Re: ČSSD a jiné malé ryby..

Když jsem si pročítal poslední přispěvek přistihl jsem se, že to dělám s klidným úsměvem a pohodou i když bych se třeba ne se vším ztotožnil. To je na jiných fórech nemožné(Neviditelný pes, Aktuálně aj.). Myslím, že je to dáno úrovní vedení těchto diskuzí a vytvořením prostoru pro vlastní názor. Díky Mirek

Komentář ze dne: 07. 02. 2007 15:01:58     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Horlení

Ahoj Jirko, kolega Martin předvedl ukázku horlení se snahou poukázat na to co se v naších diskuzích už několikrát objevilo. Komentáře k negativním praktikám v naší politice opravdu nejsou vyvážené. Teď je otázkou zda vůbec můžou být. Otázka osobních sympatií k určitému politickému směru je asi přirozená. Zvlášť u lidí, kteří musí obhájit svou pozici na trhu práce v každodenním testování vlastních kvalit vůči společnosti. Pak se snadno stane, že stejná skutky na jedné straně nejsou diskutovány a na druhé ano. Konstatace, že i pan Langer nebyl vždy O.K. už asi situaci nezachrání. A Martinovo horlení asi také není pro klidnou diskuzi ta nejlepší komunikační báze. Mirek

Komentář ze dne: 07. 02. 2007 16:59:13     Reagovat
Autor: Tom
Mail: @
Titulek: Kdo nejde s nami ...

Dokud bilboardy vylepovali i davno pred volbami lide pod taktovkou ODS - tak jste p. Cerny nejak mlcel. A najednou rozcileni primo od srdce. Ja jen doufam, ze Vase texty o hudbe, ktere se mi libi, nejsou poznamenane stejnym jednobarevnym sveta jako ty Vase politicke agitky. Ale nejak uz tomu prestavam, verit :-(

   Komentář ze dne: 07. 02. 2007 17:01:21     Reagovat
Autor: Tom
Mail: @
Titulek: Re: Kdo nejde s nami ...

Pardon, vypadlo mi slovicko, spravne melo byt: ... jednobarevnym videnim sveta ...

   Komentář ze dne: 07. 02. 2007 21:03:45     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Kdo nejde s nami ...

Už dávno jsem na svých stránkách uvykl jakési útočné vozbě ODS (jíra-fialek atd.), která mi v dojemné shodě radila, abych psal o hudbě, protože v poltitice jsem prý úplně vedle. Teď, zdá se, bude nutné si zvyknout na podobnou útočnou sestavu ČSSD. Tento stav sice ještě není rozhodujícím důkazem, že jsem tedy vlastně objektivní, ale vpodstatě je mi příjemnější, než kdyby mi jedna z obou poněkud rozčilených sestav souhlasně klepala na rameno. Ale konkrétně, Tome: nepište, že jsem \"nějak mlčel\", když jste mě v dobách billboardů ODS zřejmě \"nějak nečetl\". Samozřejmě jsem billboardy ODS (mobilizační, Klaus nad Prahou na letenské pláni, útoky proti Fischerovi atd.) kritizoval.

      Komentář ze dne: 08. 02. 2007 20:10:46     Reagovat
Autor: Tom
Mail: @
Titulek: Re: Re: Kdo nejde s nami ...

Opravdu z toho co jsem napsal mate pocit, ze na vas nekdo \"utoci\"? To je tedy smutne, ze uz je kazdy \"nespravny\" nazor utokem. Ale bohuzel, tento zpusob mysleni je momentalne velmi \"modni\", takze mne to zase tak neprekvapuje. Jen jsem doufal, ze demokracie je o necem jinem, ale asi ji spatne chapu - ano asi jsem naivni (a doufam, ze mi to vydrzi). A pokud jsem prehledl podobne clanky proti billboardum ODS, rad se omluvim. Prosim tedy o nejaky link, pokud je to mozne, at mohu porovnat objektivitu obsahu i formy clanku minulych a soucasneho. Jen nevim jestli si rozumime - nemam nic proti kritice tech billboardu - nelibi se mi ale propagandisticky zpusob jakym je ta kritika psana - to podle mne opravdu nema s objektivni novinarinou nic spolecneho. A kdyz vidim jakym stylem pisete zde, bojim se, ze stejnym stylem pisete i o muzice a v te tu neobjektivnost nepoznam, protoze ji zdaleka tolik nesleduji jako politiku ...

         Komentář ze dne: 11. 02. 2007 23:14:51     Reagovat
Autor: Tom(z Rožnova)
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Kdo nejde s nami ...

Chraň nás všechny Pánbůh před umanutými grafomany, kteří musí mít vždycky poslední slovo a pravdu, ber kde ber...

            Komentář ze dne: 21. 02. 2007 14:49:50     Reagovat
Autor:
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: Kdo nejde s nami ...

Ja bych se bal spise lidi, co misto projeveni nazoru se snazi v diskuzich shazovat ostatni... ale to Vam asi pisi zbytecne, ze :-)

Komentář ze dne: 07. 02. 2007 19:47:29     Reagovat
Autor: Jirka
Mail: jiri.rejl@centrum.cz
Titulek: Re: Kdo nejde s námi

Tome, pokud se vám líbí komentáře pana Černého o hudbě, pak je vám asi jedno, jestli jsou jednostranné čili nic. A pokud si přečtete víc jeho nehudebních vyjádření, pak zjistíte, že i při pregnantním vyjádření svého subjektivního názoru se snaží být maximálně objektivní. A to je jednak dost obtížné a v dnešní době - bohužel - i dost neobvyklé.

Komentář ze dne: 12. 02. 2007 16:30:47     Reagovat
Autor: M. Svobodová
Mail: @
Titulek: Vážený pane Černý,

srdečné díky za Váš článek o anonymních diskreditačních bilboardech a potažmo o politické a společenské kultuře, kterou představují. Dodávám, že se ráda připojuji k \"hučícímu davu\" obávajícímu se ani ne tak skrytě hrozící \"demontáže demokracie\", jako spíš zjevně probíhající demontáže obecně uznávaných kulturních norem - například tolerancí k chování podobnému té bilboardové ohavnosti.

Komentář ze dne: 12. 02. 2007 17:49:11     Reagovat
Autor: diva l
Mail: zapiskej@hotmail.com
Titulek: názor

I já vnímám tuto úvahu Jiřího Černého, jako zamyšlení se nad určitou kulturou, v tomto případě kulturou komunikace v \"politickém světě\". Proto nerozumím, když někdo vyjadřující svůj názor (jedno jaký), sahá k vyjádřením, která jsou kultuře projevu velmi vzdálená. Mám na mysli \"všeobsahující\" termíny jaké byly použity prvním autorem diskuse. Pominu-li nepochopitelně agresivní styl, pak použití termínu jako čistá PRAVDA (ale i mnoha jiných) ukazuje na neschopnost základní argumentace. Ale to je jen můj neobjektivní názor, protože názor každého člověka je subjektivní. Proto také nerozumím argumentaci dalšího dikutujícího, který používá termín neobjektivnost v muzice. Ale třeba jen nechápu to, co mělo být sděleno. Velmi si vážím toho co napsal Jan Skácel ve své Malé recenzi na pravdu:\"Mám podezření,že lidé vlastně nemají ani tak rádi pravdu jako to, že ji mají.\" Proto bych nám všem přál při naší snaze o \"maximální objektivitu a pravdivost\", abychom s tou kulturou komunikace začali nejprve u sebe. A abychom se učili lépe vymezit termíny, které někdy používáme.

Komentář ze dne: 15. 02. 2007 12:35:19     Reagovat
Autor: Martin
Mail: progmarprokopmartin@quick.cz
Titulek: Co vlastně víme o těch billboardech...

Ohledně oněch nevkusných billboardů jsme si mohli přečíst plno ohnivých komentářů. Z čeho ale ty komentáře vycházely.. Řekl bych, že většina z PEVNÉHO PŘESVĚDČENÍ komentátora.. A přitom opravdu nevíme kdo a proč ony ubohé billboardy vyvěsil.. Jenom tak pro legraci si zkusím za-fantazírovat. Určitě to mohl být někdo z ČSSD který postup pana Melčáka prostě nerozdýchal. Také vše mohl vymyslet pan Dalík z ODS, aby ještě více poškodil tvář protivníků z ČSSD. Mohli to být i Zelení hájící více než přírodu a svůj volební program zájmy ODS. Mohli to být i Lidovci, kteří by se tak nenápadně snažili odvést pozornost ode svého předsedy. Mohli to být i Komunisté, ve snaze ještě více izolovat svého spojence ČSSD od ostatních tzv. demokratických stran.. Mohla to být i média, vyrábějící si sama pro sebe chutnou kauzu, která jejich obecenstvo zajisté potěší. Také ty billboardy mohli vyvěsit co by performanci recesisté radující se že je jejich umění zaměněno za „reálnou politiku“. A napadají mne další více či méně pravděpodobné možnosti. Kauzu billboardů jak vidím každý použije po svém jako imaginární kudličku do zad toho komu osobně „nepřejeme“. V mém případě jsem ji zapíchl do hřbetu těch, kteří by rádi udělali z demokracie ještě ubožejší formalitu, než jak je tomu dnes.. A rádi by vládli z pozadí sekretariátů nebo lobinkových kanceláří – proti vůli většiny společnosti. Tak jako dnes, když chtějí pustit do země základnu cizí, agresorské velmoci a neváhají kvůli tomu skrze podplacená média lhát a zaměřením pozornosti k zástupným emotivním kauzám, jako je i ta billboardová, před veřejností tajit konkrétní podrobnosti o tom Americkém štítu a cenu kterou za něj bude muset platit ČR ..

   Komentář ze dne: 16. 02. 2007 12:31:23     Reagovat
Autor: Jirka
Mail: jiri.rejl@centrum.cz
Titulek: Re: Co vlastně víme o těch billboardech...

Milý Martine, vy znáte nějaké konkrétní podrobnosti o americkém protiradarovém systému? Kde jste k nim přišel a jak jsou spolehlivé? Myslím, že jde o utajované skutečnosti a konkrétní podrobnosti zná jen malé množství lidí. A tak jen ti skutečně informovaní by pak měli rozhodovat co a jak. Proto se mi zdá celonárodní referendum o umístění radaru jako nesmysl. Pokud mám o něčem rozhodnout, pak o tom musím taky něco vědět, a ne jen říkat, že Nováková říkala, že Svobodová říkala, že jí říkal Franty od manželky bratranec...

      Komentář ze dne: 16. 02. 2007 13:18:38     Reagovat
Autor: Martin
Mail: jakoposledne
Titulek: Myslíte asi informace o protoraketovém systému..

Ano - všeobecné informace jsou dostupné, ale ne ve vysílání českých celoplošných televizních stanic, které „vyrábějí veřejné mínění“. Například z úst českého generála na tiskové konferenci jsem slyšel specifika brdského radaru: Dosah pohledu až 7.000km, rozlišení na tuto vzdálenost méně než 1dm² tedy asi velikost slepičího vejce. Sami Američané dali k dispozici presentace funkce svého systému. A tak není žádným tajemstvím, že má být útočící raketa zničena před tím než opět vstoupí do atmosféry, kdy má být zasažena miniaturními „střelami“ které v počtu až 30 vynese do místa jejich střetu obraná „antiraketa“. Dále je zřejmé, že základna „antiraket“ nemůže bránit sebe samu – což vyplývá z rychlostí a balistické dráhy všech raket.. Dále má radar na území ČR z geografického hlediska logicky lepší výhled na sever Ruska - než na zlobivé státy Írán a KLDR, které by lépe pokryl radar v Turecku.. ******* Problém vidím v tom, že je naší veřejnosti českými politiky, médii, a generály BEZOSTYŠNĚ LHÁNO. Nejsou pravdivě vysvětleny otázky technické funkčnosti, zdravotní nezávadnosti, bezpečnostní.. Není hlasitě vysvětleno že jde o projekt mimo alianci NATO – hrozící dokonce rozštěpením aliance ve smyslu společné jednotné obrany.. A dále pak otázky politické, kdy se naše země hodlá nepřátelsky projevit proti Rusku, na kterém jsme (nejen) energeticky závislí. To vše bez toho abychom se dozvěděli, jaký tato riskantní politika přinese prospěch českým občanům, střední Evropě, Evropské unii.. A celému světu – neboť jediným důvodem proč USA už 60 let nepoužily atomovou zbraň, bylo jejich vědomí, že budou odvetou také touto zbraní zasaženi. Teď to vypadá, že jim žádná odveta hrozit nebude (tedy do zničení Polska a ČR) a to vytváří novou nebezpečnou situaci..

      Komentář ze dne: 22. 02. 2007 09:23:57     Reagovat
Autor: kamil
Mail: kamil.cb@seznam.cz
Titulek: Re: Re: Co vlastně víme o těch billboardech...

jenom mala technicka poznamka, umisteni radaru nebo nejake zakladny na nasem uzemi nemela zadna strana v programu, presto by se o nem nemelo hlasovat v referendu, kdyz uz jsme o tom hlasovali ve volbach, o moznosti usporadat olympiadu v praze by se naopak v referendu pry hlasovat melo, ackoliv by si to strany mohly snadno dat do programu, obecne si myslim, ze o referendu je u nas uvazovano pouze v pripade, ze na jeho vysledku zas tolik nezalezi, nebo je mozne, napriklad masivni propagaci, dosahnout kladneho vysledku, otazka, kdyz mohou svycari rozhodovat temer o vsem, proc ne my, muj nazor, protoze referendum neni u nas zavedeno, nikoliv proto, ze nejsme schopni pochopit a docenit, co nam to prinese

         Komentář ze dne: 17. 02. 2007 15:17:33     Reagovat
Autor: tuor
Mail: tuor@seznam.cz
Titulek: Re: Myslíte asi informace o protoraketovém systému..

Obávám se , že někdy je méně více. Jinak z toho snadno je známé \"Proti všem\". V případě raketové základny chci také abych se k tomu mohl na základě nástrojů přímé demokracie vyjádřit, Jde o tak základní rozhodnutí, že bych to opravdu nerad svěřil do rukou tak nekvalitních lidí, kteří nás \"zastupují\". Můj názor je ale opačný. Na základě většiny informací, které obsahuje Váš příspěvek a byli známé již dříve se domnívám, že tento obraný systém je potřebný. I když asi nebude momentálně chránit přímo nás, budeme chráněni jiným způsobem. A budeme se tohoto ochranného systému aktivně účastnit. V historii se mnohokrát ukázalo, že představa o bezpečné cestě těch kteří se neexponují je mylná.

            Komentář ze dne: 17. 02. 2007 16:42:53     Reagovat
Autor: Martin
Mail: atd atd
Titulek: Budeme chráněni jiným způsobem

Bohužel to vypadá, že nebudeme chráněni žádným jiným způsobem. Naši hlavouni nám vyprávějí, že nás ochrání právě tato základna. Jinak jde čistě o projekt USA - Polsko, USA - ČR. Nato je zde úplně mimo a argumenty o budoucím propojení s NATO nemají reálný základ. Celý tento projekt se nazývá Protiraketová obrana území Spojených států.. Pro společnou obranu NATO bych byl osobně všema deseti. Tady to ovšem vypadá že nastavíme pokorně hřbety coby živé štíty - lživé a agresívní americké politiky.

Komentář ze dne: 15. 02. 2007 20:22:34     Reagovat
Autor: Luboš
Mail: @
Titulek: Technická poznámka

\"Anonymní vulgární bloggeři, proti kterým tu posledně brojil Jan Rejžek a jinde v LN Miloš Čermák, mě moc neohrožují.\" Bloggeři jsou lidé, kteří mají internetový deník, čili blog. Rejžek a Čermák psali o anonymních sprosťácích, kteří exhibují v diskusích u článcích. Tyto dvě skupiny nejsou rozhodně totožné.

   Komentář ze dne: 19. 02. 2007 22:54:31     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Technická poznámka

Děkuji za výtku, asi máte pravdu. Inspirován vámi, začal jsem se obsahem slova blogger podrobněji zabývat. Není úplně jednoznačný, protože jakmile ho vyložíme jen a jen jako majitele, zakladatele, editora blogu, chybí nám slovo pro účastníky (píšící) diskusí na jeho blogu. Ale to, jak jsem to řešil já spontánním užitím slova blogger pro aktivní účastníky diskusí na nějakém blogu, je slepá ulička. - Takže děkuju a omlouvám se.

Komentář ze dne: 23. 02. 2007 21:16:00     Reagovat
Autor: Petr z J.Hradce
Mail: @
Titulek: názor

pane Černý, článek jsem si s chutí přečetl. Těším se na další. Po přelouskání občas dost naštvaných reakcí na něj vám chci vzkázat : nenechte se otrávit. Nejrozzlobenější jsou ti, kteří se necítí dobře v naší demokratické společnosti, zřejmě jim chybí životní jistoty, které buďto ztratili nebo je nemohou najít. Stejně tak naštvaně by se chovala část lidí, kdyby se třeba vrátila 80. léta a oni třeba nahodile byli nuceni konzumovat tehdejší normalizační ideologii. Každý si hledá svou jistotu a oporu a cítí se ohrožen ideologií, která tu jeho ohrožuje. Nechci se už rozepisovat dál, jen mě udivuje, že si berou na mušku vás, který váží slova a který je objektivní. Pěkný den

Přidat nový komentář

 
 
 
 bullet  Nejčtenější články
O velikém štěstí být chv
Betlemanie česky i slove
Všímám si lidí, z nichž
Prohrává vkus
Albové zrcadlo Radůzina
Za černými brýlemi rocko
Král Václav jedna ruka j
Zpěvačky soudím taky
Blábol léta v Harmonii
Přechytračíme i USA?
 bullet  Doporučujeme
17.8.2023 v 87 letech ze
Vojcek byl plný leteckýc
Maximální úspěch Glassov
Nejpohlednější operní in
Turandot nevítězí jen fo
Soňa Červená ovoněla pra
Sezona přenosů skončila
Háček Jana Spáleného je
Karel Kryl byl první vel
Sedmé nebe Jiřího Černéh
 bullet  Nejdiskutovanější
Moje pořady v roce 2022 (323)
Naše vypálené iluze (109)
Moje knížky - dostupnost (102)
WWW adresy klubů, kamarádů... (73)
Co Gottwald vylhal, o tom lže Grebeníček znova (66)
Kamarád i dezertér (65)
Přechytračíme i USA? (60)
Čunek neví, kde začíná politikova osobnost (48)
České dějiny viděné jinak než Václavem Klausem (45)
Prohrává vkus (41)
 bullet  Přečtěte si
Kritik bez konzervatore
 bullet  Doporučuji WWW
Nakladatelství
Kluby
Hudební servery
Blogy
Osobnosti
Ostatní


Inzerce:  Bazar · Byty · Seznamka · Zaměstnání    
Magazín:  Nacerno.cz     Volný čas:  Rande · Seznamit · Novina · Horoskopy
Další informace:  Reklama · Napište nám     Správce:  © 2003 - 2020 TANGER infosystems s.r.o.


TOPlist