Komentáře ke článku: Filmová zloba i víra Havla, Hansarda a Irglové
Komentář ze dne: 21. 09. 2007 16:59:29 Reagovat
Autor: Miras
Mail: @
Titulek: Těším se i já.
Na obě díla. Nad odmítavým stanoviskem ČT ke Kouteckého dokumentu (i vzhledem k tomu, co všechno jinak ČT uznává za podpory hodného) by si jeden hlavu ukroutil. |
|
Komentář ze dne: 28. 09. 2007 20:07:28 Reagovat
Autor: Jaroslava Anýžová
Mail: zynaj@seznam.cz
Titulek: Děkuji za doporučení
Milý Jirko,
o obou filmech jsi se zmínil i ve Vltavské, kde jsem se s tebou nějak nestihla pozdravit. Omlouvám se. Děkuji za všechna doporučení a objevování pozoruhodné muziky,kterou bych jinak nezaregistrovala. Těším se na další Vltavskou.
Jarka |
|
Komentář ze dne: 05. 10. 2007 14:59:14 Reagovat
Autor: kapitan mrdalek
Mail: @
Titulek: prehanite
asi s nim mate nejaky osobni problem - ten dokument jsem videl taky a rozhodne mi zeman neprisel horsi nebo lepsi nez treba klaus - naopak to ukazuje zemana jako velkeho hrace ktereho jste si mili novinari ve svych clancich radeji promenili v bonmotare ozralu a hnupa - a pak je tu najednou scena ktera jde proti vami vytvorenemu obrazu a vy si s ni anjednou nevite rady - oc je zeman v te scene horsi nez treba ivan medek a lubos dobrovsky (dva havlovi famulove) na prezidentskych poradach ktere vypovidaji jen a jen o velkem psychu ktere spolecne s havlem maji z klause - nechci obhajovat nikoho - havel je dneska nuda - klaus byl nuda ale dneska je zabavnejsi nez havel protoze provokuje - zeman postavil socialni demokracii a tim nas dostal na beznou zapadoevropskou uroven kde o moc souperi velke strany - vmacknout se do toho se jaksi panu havlovi nepodarilo a jeho podpora pro enjakou stranu znamena polibek smrti (pravdepodobne i pro zelene) - proc tomu tak je mozna pochopi divak dokumentu - a jeste dulezita vec - kdo zna velmi podivnou bytost jmenem jarmila polakova tak by byl opatrnejsi v hazeni viny vyhradne na ceskou televizi! |
|
| Komentář ze dne: 13. 10. 2007 17:04:28 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: prehanite
Nemaje s Milošem Zemanem nikdy nic osobního, nemohu s ním mít ani osobní problém. Že je Zeman velký hráč, v tom s vámi souhlasím. Oslovujete-li mě zároveň s ostatními nejmenovanými novináři a tím i házíte do jednoho pytle, odpovědi se nedočkáte, za druhé nemluvím; to dělají jen demagogové. Já osobně Zemana za bonmotáře považuji dodnes, za ožralu ani hňupa jsem ho nikdy neoznačil. Co to znamená mít z někoho psycho, tomu nerozumím. Můžete užít správné cizí slovo nebo to říct česky? Souhlasím, že Zeman postavil socální demokracii. Jak, to je jiná věc. Do běžné západoevropské úrovně chybí, aby tato česká soc.dem. byla schopná vládnout i bez komunistů.
Vaši zcela nekonkrétní poznámku o \"podivné bytosti\" Jarmile Polákové musím - neumíte-li se vyslovit jasně a taky podepsat - považovat za zbabělou a proto i zvláště hnusnou pomluvu.
|
|
| Komentář ze dne: 13. 10. 2007 17:06:13 Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: prehanite
Nemaje s Milošem Zemanem nikdy nic osobního, nemohu s ním mít ani osobní problém. Že je Zeman velký hráč, v tom s vámi souhlasím. Oslovujete-li mě zároveň s ostatními nejmenovanými novináři a tím i házíte do jednoho pytle, odpovědi se nedočkáte, za druhé nemluvím; to dělají jen demagogové. Já osobně Zemana za bonmotáře považuji dodnes, za ožralu ani hňupa jsem ho nikdy neoznačil. Co to znamená mít z někoho psycho, tomu nerozumím. Můžete užít správné cizí slovo nebo to říct česky? Souhlasím, že Zeman postavil socální demokracii. Jak, to je jiná věc. Do běžné západoevropské úrovně chybí, aby tato česká soc.dem. byla schopná vládnout i bez komunistů.
Vaši zcela nekonkrétní poznámku o \"podivné bytosti\" Jarmile Polákové musím - neumíte-li se vyslovit jasně a taky podepsat - považovat za zbabělou a proto i zvláště hnusnou pomluvu.
|
|
| | Komentář ze dne: 16. 10. 2007 01:03:53 Reagovat
Autor: kapitan mrdalek
Mail: @
Titulek: Re: Re: prehanite
nemohu se vyslovit jasne a nemohu se podepsat - bohuzel - nicmene musim trvat na tom ze pani polakova je zasadni osobou v tom jak bude film o panu havlovi vypadat (az budou recenzenti tvrdit ze je to pan reziser janek tak se budu smat) a jako producentka je zasadni osobou ktera urcuje jak bude s filmem nalozeno - a proste si mysli ze ma v ruce poklad - proto nikdy nezaznelo ve vsem tom medialnim humbuku proti verejnopravni ceske televizi kolik penez za to pani polakova pozadovala (a to berte do uvahy ze kouteckeho material vznikal s grantovou podporou) - nikdo to nenapsal a nikdo to nevi - moje poznamka o podivne bytosti pani polakove neni zbabelou a ani zvlaste hnusnou pomluvou je jenom spikleneckym mrknutim na vsechny kdo take meli tu cest se s ni potkat - jinak vase poznamka o socialni demokracii je legracni to se pane cerny nezlobte - nebyt zemana tak ceska poskomunisticka pravice nema protivahu a rozhodne by tou protivahou nebyl vas oblibeny pan havel - kdyz se jeste vratim k materialu ktery pavel koutecky natocil tak z nej muze byt portret fajn pana co ma rad rolling stones (a to se vam urcite bude libit tak ho prece chcete videt) ale stejne tak z nej muze byt portret havla jako vycuraneho machiavelisty (predevsim v te jeho groteskni obsesi z klause) a ten kdo to rozhodne bude vase oblibena jarmila :-) |
|
| | | Komentář ze dne: 19. 10. 2007 19:58:15 Reagovat
Autor: Karel Kozel
Mail: karelkozel@tiscali.cz
Titulek: Re: Re: Re: prehanite
Ahoj kapitáne, už jsi se vyžblabolil nebo eště máš nějakej průjem v prdítku ? Uznávám, že jsi ten nejinformovanější tajemnej neznámej nejen v politice, ale i v kultuře. A ty prachy z toho grantu rozhodně ti hajzlové neměli dostat, měli je poslat tobě. Až budeš mít zase chuť na někoho spiklenecky mrknout a pustěj tě v ústavu k internetu, neváhej a udělej to. Napiš mi na mejla, a až tě pustěj, pudem spolu na pívo a tam to všechno pořádně probereme. Víš že mi Milošek Zemanů, ten jak postavil tu protiváhu český postkomunistický pravici, podepsal vobě ty svý veledíla ?Prej píše třetí vo tom, jak stavěl protiváhu proti Paroubkovi. Vařej vám tam dobře ? Tady v ústavu je to samá semlbába a to člověk nemůže pořádně přemejšlet.Tak čau kapitáne a drž se ! Na takovejch lidech jako jsme my stojí svět. A to nepřehánim. |
|
| | | Komentář ze dne: 20. 10. 2007 11:46:37 Reagovat
Autor: Karel Kozel
Mail: karelkozel@tiscali.cz
Titulek: Re: Re: Re: prehanite
To je moje řeč, kapitáne : jak si napsal v úvodu, že se nemůžeš vyslovit jasně a že se nemůžeš podepsat. Tomu já úplně rozumim. Já se taky kolikrát nemohu vyslovit jasně, obzvláště ve středu a ve čtvrtek. V pátek to bejvá lepší, ale v sobotu to zase na mě lehne a ani prášky nic nezmůžou až do úterka. A podepsat se, to nezvládám už léta. Abych nezapomněl, pozdravuje tě strejda Krákora. Byli jste prej spolu dva roky na jednom pokoji. Strejda Krákora se má dobře a dokonce se občas i může podepsat. Kapitáne, a co je to ten mediální humbuk. To sou cizí slova a s tim do diskuse moc nechoď. Zvlášť ty, kterej v cizích výrazech neni až takovej suterén. To by z toho mohl bejt taky pěknej fiakr. Tak ahoj , kapitáne, pozdravuj pana primáře. |
|
| | | | Komentář ze dne: 20. 10. 2007 20:30:28 Reagovat
Autor: kapitan mrdalek
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: prehanite
no myslim ze k tomu neni potreba nic dodavat pane karle kozle - jedina vec ke ktere povazuji za dulezite se vyjadrit je o tom grantu - nikde jsem nenapsal ze jsem proti tomu aby byl grantem statniho fondu pro rozvoj kinematografie podporen dokument o vaclavu havlovi - jen jsem zapochyboval o tom zda je v poradku aby se pani producentka polakova hadala s verejnopravni televizi o penize za film ktery byl mj. podporen z prostredku statniho fondu - a klidne se muzete dal bavit na muj ucet |
|
| | | | | Komentář ze dne: 21. 10. 2007 09:15:19 Reagovat
Autor: Karel Kozel
Mail: karelkozel@tiscali.cz
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: prehanite
Já se nebavim na váš účet, kapitáne Mrdálku, já se bavim na svůj účet. A jen si tak pro sebe říkám, jestli je relevantní, co říká o problematice grantu ze státního fondu nějakej kapitán Mrdálek, zkrátka člověk, kterej se neumí ani podepsat. Tak ahoj kapitáne Mrdálku, a dej si u vás v hospodě na mě jedno točený, tam možná berou spolustolovníci kapitána Mrdálka vážně. Kapitána Mrdálka zdraví přátelé z PL Havlíčkův Brod. |
|
Přidat nový komentář
|
|
|
|