Nacerno.cz

· Články v novinách · Klubové pořady · Pořady v rozhlase · Pořady v televizi       

Komentáře ke článku:
Bulvárové (ne)zpěvačky a internetoví (ne)magistři

Komentář ze dne: 21. 04. 2009 08:41:43     Reagovat
Autor: Vladimír Milevský
Mail: @
Titulek: Bartošová a zbojníci

Co se týče Bartošové, vůbec se tomu nedivím. Vždyť byla na titulních stránkách bulváru skoro obden - tu pacientka protialkoholní léčebny, pak spor se Štaidlem, potom pro změnu její synek, nato obnažená, což samo o sobě vystačí na několik titulních stránek (napřed titulek ve smyslu, co tomu řekne Pomeje, pak další, že to právě Pomeje sám zveřejnil, aby Ivetu naštval...) - prostě dokonalá P.R. Co se týče internet. pirátů, i když se sami tak nazývají, označil bych je spíš jako zbojníky. Možná se mýlím, ale ti, co šíří po intenteru načerno filmy, hudbu... z toho sami nic, nebo skoro nic nemají (nebo aspoň většina z nich). Takže považovat je za piráty nebo dokonce zloděje mi přijde trochu přehnané. Navíc správný Jánošík bohatým bere a chudým dává. A opravdu se neobávám, že by třeba nějaká "hvězda pop music" přišla kvůli "pirátům" na mizinu. I kdyby si CD legálně nekupoval vůbec nikdo, stačí udělat občas nějaký koncert. Navíc ceny CD jsou většinou opravdu neuvěřitelně přehnaně vysoké. O tom, že se lidi nesnaží jen na někoho vyzrát a mít všechno zadarmo, svědčí obrovský zájem o filmová DVD, která se - legálně - prodávají na stáncích. Třeba hudebním producentům časem taky něco dojde...

Komentář ze dne: 21. 04. 2009 10:31:09     Reagovat
Autor: Jirka
Mail: jiri.rejl@centrum.cz
Titulek: 2 Milevský

Ceny benzínu jsou taky vysoké, nic to ale nemění na faktu, že když si u pumpy načepujete a odjedete bez placení, dopouštíte se krádeže (případně loupeže, když si u toho vypomůžete kudlou nebo pistolí).

   Komentář ze dne: 21. 04. 2009 13:16:01     Reagovat
Autor: Vladimír Milevský
Mail: @
Titulek: Re: 2 Milevský

Je tu jeden zásadní rozdíl: když odjedu bez zaplacení, bude to něco zcela jiného, než když si nic nekoupím a půjdu pěšky. Zatímco z hlediska třeba zpěváka vyjde na stejno, jestli si jeho CD stáhnu na černo, nebo jestli ho vůbec nebudu poslouchat, případně si jeho písně budu sám pro sebe hrát a zpívat. (Kéž by šel šířit benzín jako hudba nebo filmy - stačilo by si zkopírovat chemické složení...)

Komentář ze dne: 21. 04. 2009 23:39:40     Reagovat
Autor: Pavel
Mail: masek@webspeed.dk
Titulek: bulvár

Nekde jsem se docetl, ze uz agentura od roku 2005 neuvádí pocet hlasujících. Nekdo ale vyhrabal údaje za poslední zverejnený rok, nepamatuju si presná císla, ale zhruba vítez bral 1.800 hlasu a bronz byl za 500. Jestli to takhle klesalo dál, tak není divu, ze jeden fanklub snadno výsledky ovlivní. U CD jsem (asi dle morálky bohuzel) na strane kopírování z netu. Delal bych to zejména v Cechách - cena nového CD za 500 korun je proste drzost, a jako spotrebiteli je mi suma-fuk, kolik zustává autorovi, a kolik sezerou pridruzené organizace

   Komentář ze dne: 22. 04. 2009 12:05:32     Reagovat
Autor: Petr Havelka
Mail: petrhavelka@cbox.cz
Titulek: Re: bulvár

Si myslím, že do pětstovky to ještě jde. Drzost je si myslet, že je to drzost. Drzost je neplatit. Někomu, připadá, že CD je jako houska na krámě, není. Kvalitní nahrávka, následný mastering, distribuce a propagace, stojí spoustu peněz. Při dodržení tohoto postupu se klidně dostanete k částce 500tisíc na spodní hranici (odmyslete si věci na koleně udělané nebo když vám pomůže kamarád a sponzoři). Když budete počítat. Dejme tomu při ceně 350 za CD, nákladech třeba 500 tisíc. Budete, určitě potřebovat prodat více jak 2500 kusů a jste s bídou na nule. Pokud zrovna nejste miláček bulváru, nebo zrovna v kursu, nebo nemáte své příznivce, nějakých velkých peněz se nedočkáte.

      Komentář ze dne: 22. 04. 2009 13:02:32     Reagovat
Autor: Vladimír Milevský
Mail: @
Titulek: Re: Re: cena CD

Zase nepřehánějte, sám jsem ve studiu nahrával, 500 tisíc na spodní hranici je nesmysl. Kvalitní CD se dá v současnosti nahrát v řádu desetitisíců, nikoliv statisíců. Tedy samozřejmě, kdybych byl Karel Gott, na nějaký ten stotisíc bych nekoukal a věděl bych, že prodám určitě víc, než 2500 kusů. Ono jde taky o to, že na CD se přiživuje spousta různých "přicmrndávačů" a samotný interpret tolik nedostane. Proto jsou kapely, které sami zčásti nabízejí své nahrávky ke stažení a živí se hraním naživo. V každém případě je třeba se smířit s tím, že prostě asi nikdo nikdy nebude za CD žádných interpretů (až na výjimky typu Evy a Vaška) platit 500 ani 350 Kč. Jestli bude zavřeno pár "pirátů", na věci nic nemění - stahování na černo a vypalování se dá odstranit opravdu jen podstatným zlevněním.

      Komentář ze dne: 22. 04. 2009 17:40:56     Reagovat
Autor: Pavel
Mail: saitco@volny.cz
Titulek: Re: Re: bulvár

500 korun je témer prelozená cena kurzu, kolik se platí za CD na západe. Ale pri zcela jiné kupní síle. Bohuzel to nekterí doma nechápou a pak se diví. Vase argumentace mi pripomíná Zákony profesora Parkinsona - vy totiz kalkulujete obrácene, kolik vás stojí výroba, propagace (+ vsichni dalsí paraziti). Trzní hospodárství ale má fungovat obrácene - vejdu se se svými náklady do ceny, za kterou si to lidi koupí?!? Ostatne vám na to téma píse dalsí prispevatel. A ta drzost? Mozná 500 korun není drzost, ale obycejná naivita vám podobných. Oni totiz si to lidi pak nekoupí (at si to kopirujou nebo si to proste vubec neporídej), a pak si muzete namazat prsa s vasí kalkulací - pri nizsí cene by se prodal násobek.

         Komentář ze dne: 23. 04. 2009 15:17:59     Reagovat
Autor: Cábik
Mail: cabik.blog.cz
Titulek: Re: Re: Re: cena CD

Trochu bych si dovolil nesouhlasit, v dnešní době je kvalitní tuzemská produkce na CD k dispozici zpravidla za 200-300 Kč. Starší nahrávky se dají sehnat za daleko méně peněz. Souhlasím s Vámi co se týče cen u zahraničních interpretů. A navíc různé okleštěné východoevropské verze, to je hrůza. Osobně tady dávám přednost nákupům přes amazon nebo ebay, kde lze zahraniční CD sehnat mnohdy pod deset dolarů i s poštovným. Chce to jen umět hledat. Ochrana duševního vlastnictví je ošemetná kategorie a jako taková by vystačila na několik diplomek. Myslím si, že podstatným zlevněním se ničeho nedosáhne viz. akce skupiny Wohnout. Průměrně jim každý poslal 6 Kč... V dnešní době mladým muzikantům, kteří se snaží prosadit opravdu nezávidím...

         Komentář ze dne: 01. 05. 2009 16:58:30     Reagovat
Autor: zkf
Mail: zbkflp(at)email.cz
Titulek: Re: Re: Re: bulvár

Samozřejmě, že by se žádný násobek neprodal. Kdo si zvykl krást, nekoupí si něco, co dle jeho soudu může mít zadarmo. Ale to se již opakuji. Když se mi zdá 500 Kč moc, tak prostě nekupuji. Ale zároveň také nekradu, když mi to za ty peníze nestojí. Raději si počkám, až zlevní. Zbyněk

Komentář ze dne: 23. 04. 2009 09:56:35     Reagovat
Autor: rodrich
Mail: @
Titulek: rozporuplnost autorského zákona

Dobrý den, myslím, že je na tomto místě také dobré zmínit jednu do očí bijící rozporuplnost: -Totiž na jedné straně je řečeno, že kopírování čehokoliv je nelegální. - Na druhou stranu, když si koupím vypalovačku, flashdisk nebo jakákoliv prázdná média - vždycky je v ceně zahrnut poplatek pro autorský svaz. Tedy už při nákupu tohoto zboží jsem preventivně podezřívám, že si na CD, DVD nebo flashdisk zkopíruji něco nelegálně a jsem tedy za to preventivně dopředu zkasírován. Je to tedy zlodějina naruby - proč mám platit vOSE za to, že si na CD - DVD vypálím svoje vlastní fotografie nebo video? A komu ty peníze přijdou? ...Za fotky namátkou třeba Heleně Vondráčkové a za moje video třeba Michalu Davidovi? ......Nebo si to vOSA nechá pro sebe? V této souvislosti mě napadá analogie s nově zavedenými restrikcemi při nákupu léků typu Modafen. ...Neměli by se zde zavést také nějaké poplatky? Řekněmě třeba 5 korun na krabičku pro případ, že by jsme z toho náhodou vyráběli pervitin?

Komentář ze dne: 24. 04. 2009 17:43:48     Reagovat
Autor: Petr Ruml
Mail: @
Titulek:

Tak co si pan Černý dovolil je už moc. Proč se naváží do Ivety Bartošové? Nepřeje ji úspěch? Pan Černý žádný úspěch nemá, tak závidí druhým a následně je pomlouvá. Stále jen dokola opakuje, jak jsou skvělí The Frames a Glen Hansard. Všimnul jste si, že se nyní rozlila nová úžasná vlna freak-folkových interpretů? Proč o ní nepíšete? Protože nesjou Vaší kamarádi, tak jako Hansard a Nohavica.

   Komentář ze dne: 25. 04. 2009 21:00:18     Reagovat
Autor: Pavel
Mail: saitco@volny.cz
Titulek: favoriti

Za sebe si dovolím ríct, ze já obtloustou paní Pomejovou taky nemusím - nastestí je opravdu výhoda, ze uz není jedno rádio, kde by mi jí furt cpali do hlavy. Ale musím s vámi trochu souhlasit, ze favoriti pana Cerného jsou také jasní - viz Nohavica. Tam mám problém toho pána uznávat pres jeho hudební kvality jako cloveka - vím co si jiní vytrpeli nebo prisli o zamestnání, kdyz byli v jeho pozici. Kdezto tady je vlastne Nohavica témer litován a omlouván.

   Komentář ze dne: 28. 04. 2009 21:37:31     Reagovat
Autor: Diva L
Mail: @
Titulek: Re:

Myslím, že obviňování, posuzování a odsuzování není nejlepším způsobem argumentace pane Rumle. Možná, že komunistický totalitní režim v některých z nás zapustil „tyto kořeny“. A to nejen v myšlení těch, kteří ho zažili. A možná, že to byla právě komunistická nekultura, která způsobila, že „na výslunní“ médií se drží stále ti „umělci“, kteří byli miláčky posluchačů „železné opony“. Porovnám-li hudební ocenění například v populární hudbě v České republice a ve Velké Británii, rozdíl je propastný. Článek Jiřího Černého na rozdíl od Vás nevnímám jako „navážení se do Ivety Bartošové“, ale jako ptaní se po tom, co se to s námi děje. Ale proč to vlastně uvádím člověku, který patrně nechce naslouchat a odsuzuje a očerňuje? Promiňte pane Rumle, tak trochu jsem zapomněl na obsah Vašeho příspěvku.

      Komentář ze dne: 01. 05. 2009 01:10:33     Reagovat
Autor: Petr Ruml
Mail: @
Titulek: Re: Re:

Nikoho neodsuzuji, ani neobviňuji. Rozlítilo mne pouze, jak Jiří Černý šmahem odsoudil výhru Ivety Bartošové v cenách TýTý. Tuto interpretku si doma nepouštím, neboť mi konvenuje odlišný styl hudby, ale její vítězství v TýTý, plně respektuji. Už jen z lidského hlediska, například, jsem nucen se paní Bartošové zastat. Zastat jako dámy, před pomluvou jednoho publicisty(Jiřího Černého) , který ve svých kritický soudech obvykle více straní svým kamarádům (Nohavica,Merta, Radůza, Hansard- zhlédl jsem film Once,byl povrchnější než většina skladeb I.Bartošové ). Píše o nich ústavičně s pochvalou a díky tomuto zaslepení nevnímá, že se na našem hudebním poli objevily další tuze zajímavé hudební subjekty. Psal někdy Jiří Černý o naší fenomenální formaci WWW, která nyní vydala zásadní album Tanec sekyr? Psal někdy o neuvěřitelné freak-folkové vlně z USA? Psal někdy o kanadské divě Tani Tagaq? A co Xindl X, Xavier Baumaxa, Vladimír 518? A dál bych se jmény mohl pokračovat, až do kuropění. Ti všichni jako by v podivné říši Jiřího Černého neexistovali. Panu Černému bych rád doporučil,ať se zaměří na svou, prozatím, velmi nedůslednou práci hudebního publicisty a marginálně neočerňuje interprety či interpretky, kteří nepatří mezi jeho okruh kamarádů. S pozdravem Petr Ruml.

         Komentář ze dne: 01. 05. 2009 12:02:18     Reagovat
Autor: Jan Rejžek
Mail: jan.rejzek@rozhlas.cz
Titulek: Re: Re: Re:

Pravdu má, ten jinoch!

         Komentář ze dne: 01. 05. 2009 17:34:26     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re:

Když o někom nepíšu, neznamená to, že pro mě neexistuje. Pokud jde například o americký freak folk, neřekl bych o něm nic podstatnějšího ani zajímavějšího než Petr Dorůžka. Proto třeba radši hraju Tima Eriksena ve svých pořadech, než bych o něm psal. Taky kam, že? O "fenomenální formaci" www zase napsal své Ondřej Bezr. Atd. Vaše vysvětlení, že chválím převážně své kamarády, nechám ctěnému soudu čtenářů těchto stránek. Mám pro vás takový argument: nejdříve se mi líbí něčí hudba a pak se - občas - s tím člověkem kamarádím. Nikdy to není naopak: že by to byl můj kamarád - tudíž začnu jeho hudbu poslouchat a chválit ji. - Pokud jde o Bartošovou, myslím, že jste nepochopil, co jsem psal.

         Komentář ze dne: 01. 05. 2009 23:37:20     Reagovat
Autor: Pavel
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re:

Musím také souhlasit, ze oblíbenci jsou zrejmí. Na druhou stranu - je plné právo pana Cerného si vybírat, o kom bude psát, je to jeho právo mít svuj názor, a ostatne i jeho web.

Komentář ze dne: 25. 04. 2009 13:51:34     Reagovat
Autor: Milan Zamazal
Mail: pdm@zamazal.org
Titulek: Když se tak zamyslím...

Jako kdysi svět změnil knihtisk, tak ho mění i internet. Nelze si myslet, že se nic neděje a že vše může zůstat při starém. Máme mnohem více snáze dostupných informací, ale neumíme se v nich orientovat. Máme nové možnosti komunikace, ale neumíme se nově chovat. S novými nástroji se musíme naučit zacházet a reagovat na související změny. Zpět před knihtisk se asi vrátit nechceme. Ať se nám to líbí nebo ne, pirátských zátok se opravdu nelze zbavit prostřednictvím postihů, aniž bychom zároveň zavedli špehování a cenzuru. Zkopírované diplomky by šlo snadno odhalit i bez kontrol, jen kdyby školitelé měli na své studenty dostatek času. A před odesláním e-mailu se lze zamyslet, zda jen nezneužívám poloanonymní komunikace a předního odborníka bych s žádostí o názor do své přiměřeně významné práce byl ochoten kontaktovat také třeba telefonicky, papírovým dopisem nebo by stálo za to se za ním vydat osobně. Co se té vychytralosti týká, ona není jen tuzemská a jednostranná. Popoví muzikanti se soudí o autorská k banalitám. Studenti hudebních škol kopírují noty ostošest s tím, že tolik peněz na to, aby si je mohli všechny koupit, nemají. Dle pana Černého se jedna folková hvězda pohoršovala nad prostým faktem, že si někdo označí jízdenku v tramvaji. Kouzelný je na záznamu dávného koncertu PPU i apel Ivana Jirouse na publikum, aby platilo vstupné. OSA rýžuje pro svůj klub vyvolených poplatky za ukládání jim nepatřících dat, hudby, fotek, videa, softwaru, atd. Zábavní průmysl se v EU snaží prosadit další prodloužení copyrightu na naprosto nesmyslných 95 let, v USA to dělají, dle některých názorů dokonce protiústavně, podobně. Prostě nejsou jedni zlí a jedni chudáci, v chytračení jsme namočeni víceméně všichni, posluchači, muzikanti, kritici i hudební průmysl. Ve zdejších končinách se možná jen některé věci projevují trochu výrazněji, kauza zdravotnické poplatky nám moc hezky ukázala, co vše jsme schopni kvůli domnělé úspoře pár korun udělat, odshora až dolů. Co tak zkusit jít trochu víc k podstatě věci? Přijde kopírováním popová hvězda o nějaký ten milion, nebo by naopak bez kopírování žádnou hvězdou nebyla? Je kopírování některé rádoby hudby větším prohřeškem vůči autorovi nebo spíše vůči obecné hudební úrovni? Má být volné šíření děl dávno zesnulého Karla Čapka po Evropě obecně prospěšnou činností, nebo zločinem? Chceme, aby žijící dobří hudebníci žili o kůrce nebo se hudbě věnovali pouze amatérsky, nebo je za jejich práci řádně odměníme a umožníme jim slušné podmínky pro tvorbu toho, co posloucháme? K čemu vlastně je a má být copyright? Co dobrého a špatného by přinesl v době Bachově? Co se od jeho zavedení změnilo a plní ještě svůj účel? Dáme přednost svobodě i se souvisejícími nešvary nebo raději budeme vládnout tvrdou rukou, špehovat a kdekoho zavírat? Zajímá nás slušnost anebo jen jak někoho okrást (ať už jako spotřebitel nebo obchodník)? Na některé otázky není odpověď jednoduchá, jinde postačí prosté svědomí. Svoji diplomku jsem neopsal, poškodil bych tím v první řadě sebe. Stejně jako na koncertech platím vstupné, tak placenou hudbu kupuji. Prodává-li někdo hudbu za nemravnou cenu nebo v nemravném balení (DRM), tak ji nekupuji a neposlouchám, kvalitní a dostupné hudby je dost. Zas tak složité to všechno není, ne?

   Komentář ze dne: 27. 04. 2009 09:01:04     Reagovat
Autor: Vladimír Milevský
Mail: @
Titulek: Re: Když se tak zamyslím...

Další otázky mě napadly: co když si třeba nějakou píseň nahraju z rádia, kde ji hrají několikrát denně? Taky tím porušuju autorský zákon a mám mít špatné svědomí? Nebo když si nahraju nějaký film, vysílaný v televizi - jsem zloděj, protože jsem si ho nešel koupit na DVD za 500? (opravdu i za tu cenu jsem nedávno viděl prodávat DVD s filmem, vysílaným skoro každý rok v různých TV; naštěstí se prodává většina DVD 10x levněji).

      Komentář ze dne: 27. 04. 2009 10:40:03     Reagovat
Autor: Milan Zamazal
Mail: pdm@zamazal.org
Titulek: Re: Re: Když se tak zamyslím...

Pokud vím (mýlím-li se, opravte mě prosím někdo), tak z rádia a televize je dovoleno si nahrávat, stejně tak jako kopírovat *originální* CD a DVD, pokud nejsou chráněna nějakým DRM, nebo si stáhnout cokoliv volně dostupné na internetu. Tyto kopie však již nesmíte dále šířit, to je problém těch, kdo legálně či nelegálně získávají kopie a pak je šíří dál. V případě vysílání dostane majitel autorských práv nějaké poplatky od vysílající organizace, v ostatních případech nedostane přímo nic. Ve všech případech dostane poplatky nepřímo OSA za média (pevný disk, karta, CD, DVD, ...), která jste si koupil, abyste na ně nahrávky uložil, členové OSA si je pak nějak přerozdělí (je-li majitel autorských práv členem OSA, může z toho něco i dostat, jinak se na něm napakují jiní). Toliko zákon. Etickou záležitostí je, zda není v řadě případů dobré podpořit autora, vydavatele a distributory tím, že si koupím originál. Třeba i toho, co jsem předtím získal legálně zdarma a líbí se mi to. V tom jsou dobré třeba hudební pořady, člověk uslyší část zajímavého CD a může si ho pak koupit celé, přičemž nekupuje zajíce v pytli.

         Komentář ze dne: 27. 04. 2009 11:16:48     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Když se tak zamyslím...

Pane Zamazale, ani nevíte, jaká je pro mě úleva číst vaši informovanou a klidnou reakci. Děkuju.

         Komentář ze dne: 27. 04. 2009 13:03:06     Reagovat
Autor: Vladimír Milevský
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Když se tak zamyslím...

Nemám nic proti žádnému mecenášství. Pokud bych měl přebytek peněz a věděl bych, že nějaký skvělý autor, kterého obdivuji, je na tom finančně špatně, klidně mu peníze pošlu přímo domů. Je to jednodušší cesta, než přes koupi nějakých nosičů (kdy nevím, mezi koho vlastně všechny ty peníze budou "přerozděleny").

            Komentář ze dne: 28. 04. 2009 09:48:45     Reagovat
Autor: Milan Zamazal
Mail: pdm@zamazal.org
Titulek: Re: Re: Re: Re: Když se tak zamyslím...

Jistě můžete ovlivnit, kdo peníze dostane a je dobré o tom přemýšlet. Třeba na koncertě je mnohdy můžete autorům věnovat přímo nebo si koupit CD od nich, to záleží jen na vás. Svůj díl ovlivňuje i autor, určitě je důvod, proč hudebníci většinou svá díla nevydávají a nedistribuují sami. Jinak si myslím, že by hudebníci měli být placeni hlavně svými posluchači a ne mecenáši, a to nezávisle na tom, jestli hladoví anebo jsou milionáři.

Komentář ze dne: 27. 04. 2009 22:08:16     Reagovat
Autor: Pavel
Mail: masek@webspeed.dk
Titulek: kód

Jestli ho znovu napísu spatne, tak uz to vzdám. Proste jsem napsal, ze jde podle mne o stret názoru, ze vse, co je pokryto zákonem, se má dodrzovat, proti pocitu, ze ty zákony rozhodne dokonalé nejsou a tudíz se necítím morálne zavázán je dodrzovat. Skutecne nemám nic proti nárokum autoru, ale kolik procent z vybraných cástek OSA dává autorovi, a kolik shltnou ostatní. A zdali OSA vybrané peníze rozdeluje spravedlive vsem autorum, kdyz mnozí tohle práve kritizují, ze peníze jdou jen vybraným???

Komentář ze dne: 03. 05. 2009 14:57:42     Reagovat
Autor: Petr Korbel
Mail: @
Titulek:

Jak může pan Rejžek napsat takovou kravinu, jako "pravdu má ten jinoch" právě pod takový příspěvek.. to jsem tedy zklamán, protože to je povrchní názor. Jednak každý má nějaký vkus, zcela chápu, že si pan Černý vybírá k psaní, co ho zajímá. Můj osobní vkus je například ten, že Baumaxa nebo Xindl X nejsou nic než řemeslně zvládnuté podbízivé rýmovánky.. ale to je můj názor.. A naopak film ONCE mi udělal dobře. Je fajn, že pan Černý sleduje, to co dělá Radůza nebo Hansard, a zmiňuje se o nich častěji, je to prostě volba, když si chci najít něco o WWW (které taky miluju), nemám rozhodně špatnou náladu z toho, že o nich nepíše někdo konkrétní.. A do Bartošová je zoufalkyně, uměle držící svoji pochybnou kariéru, živenou ne uměním, ale mediální pozorností. Dobře, že to někdo veřejně řekne

   Komentář ze dne: 03. 05. 2009 16:31:27     Reagovat
Autor: Jirka
Mail: jiri.rejl@centrum.cz
Titulek: Re: Petr Korbel

Nevím, zda se řadíte do jinošské kategorie, ale máte pravdu

   Komentář ze dne: 03. 05. 2009 16:59:39     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: jan.rejzek@rozhlas.cz
Titulek: Re:

Pokud jde o skutečného autora věty, nad níž se Petr Korbel podivuje, byl bych opatrný. Rejžkův mail si totiž může ke svému příspěvku napsat kdekdo, jak vám teď hned dokážu. Nějak se mi to na Rejžka zdá primitivní a uchichotané.

Komentář ze dne: 23. 05. 2009 08:19:42     Reagovat
Autor: wow gold
Mail: wow@wow.com
Titulek: wow gold

Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce

Komentář ze dne: 12. 06. 2009 06:43:27     Reagovat
Autor: nluyufzh
Mail: duspemff@wzwavtry.com
Titulek: nluyufzh

Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce

Přidat nový komentář

 
 
 
 bullet  Nejčtenější články
O velikém štěstí být chv
Betlemanie česky i slove
Prohrává vkus
Všímám si lidí, z nichž
Albové zrcadlo Radůzina
Za černými brýlemi rocko
Král Václav jedna ruka j
Zpěvačky soudím taky
Blábol léta v Harmonii
Přechytračíme i USA?
 bullet  Doporučujeme
17.8.2023 v 87 letech ze
Vojcek byl plný leteckýc
Maximální úspěch Glassov
Nejpohlednější operní in
Turandot nevítězí jen fo
Soňa Červená ovoněla pra
Sezona přenosů skončila
Háček Jana Spáleného je
Karel Kryl byl první vel
Sedmé nebe Jiřího Černéh
 bullet  Nejdiskutovanější
Moje pořady v roce 2022 (323)
Naše vypálené iluze (109)
Moje knížky - dostupnost (102)
WWW adresy klubů, kamarádů... (73)
Co Gottwald vylhal, o tom lže Grebeníček znova (66)
Kamarád i dezertér (65)
Přechytračíme i USA? (60)
Čunek neví, kde začíná politikova osobnost (48)
České dějiny viděné jinak než Václavem Klausem (45)
Prohrává vkus (41)
 bullet  Přečtěte si
Kritik bez konzervatore
 bullet  Doporučuji WWW
Nakladatelství
Kluby
Hudební servery
Blogy
Osobnosti
Ostatní


Inzerce:  Bazar · Byty · Seznamka · Zaměstnání    
Magazín:  Nacerno.cz     Volný čas:  Rande · Seznamit · Novina · Horoskopy
Další informace:  Reklama · Napište nám     Správce:  © 2003 - 2020 TANGER infosystems s.r.o.


TOPlist