Nacerno.cz

              

Komentáře ke článku:
Paroubkův prezident?

Komentář ze dne: 20. 02. 2006 13:52:31     Reagovat
Autor: kuzelkx
Mail: kuzelkx@seznam.cz
Titulek: Opět trefa do černého

Pane Černý,mluvíte mi z duše.Přesto jsem mírný volební pesimista-Která je ta pravá?(samozřejmě strana).Čím více se snažím vniknout do myšlenkových toků našich politiků,tím více se v nich utápím a nenabízí se téměř žádná větev,neřknu-li plovoucí kmen.A takových,jako jsem já,je bohužel čím dál víc a víc.No a volit komunisty-podle návodu p.Zemana-rozhodně nechceme.Tato frustrace však nemůže přinést nic dobrého a tak se ptám.Je chyba v nás nebo v politicích,novinářích,mez.situaci,době.......?Kam dál?

   Komentář ze dne: 21. 02. 2006 09:21:33     Reagovat
Autor: Bára
Mail: fleissigova@volny.cz
Titulek: Re: Opět trefa do černého

k volbám, proč nevolit Zemana, pro je ho hulvátství a paktování s komunisty. Mám jedem docela slušný typ Stranu Zelených - a Martina Bursíka, který se nedá zkorumpovat a za ně kandidují slušní lidé. A mají šanci se dostat do parlamentu.

      Komentář ze dne: 22. 02. 2006 12:36:05     Reagovat
Autor: henry
Mail: @
Titulek: Re: Re: Opět trefa do černého

ohledně Strany zelených doporučuji, podle mě, trefné články na www.blisty.cz, já téhle straně nevěřím ani za mák...

Komentář ze dne: 20. 02. 2006 14:15:25     Reagovat
Autor: huhu
Mail: @
Titulek: souhlas, ale co pozitivního

pane Černý s tím hodnocením máte pravdu, ale někdo presidentem být musí. A taky musí mít dostatečnou podporu lidí kteří reálně existují se všemi reálnými dobrými i špatnými přívlastky. A musí to být někdo, kdo se umí za tuhle republiku vzít, žádný ňouma nebo šašek. Reálný výběr je omezen. Pořád mi proto V. Klaus vychází jako nejlepší volba, je to opravdu náš nejlepší president spolu s Masarykem a Benešem.

Komentář ze dne: 20. 02. 2006 18:33:50     Reagovat
Autor: Michal Němec
Mail: jablkon@jablkon
Titulek: Zase

Zase jsi mě potěšil milý Jiří.

Komentář ze dne: 20. 02. 2006 20:04:54     Reagovat
Autor: Sysel Josef
Mail: @
Titulek: super

Pane Černý, za ta léta, která jsem s Vámi prožil, jsem si zvyknul na Vaše takřka 100%-ně trefné komentáře v oblasti všeobecně kulturní a hlavně hudební, \"poslední dobou\" (zhruba posledních 30 let)se prosazujete k mé plné spokojenosti i na poli komentáře politického. Čeho dalšího se ještě mohu dočkat ? Což tak po vzoru J.Haška (SMPvMZ), můj volební hlas Vám bude k dispozici. Na příspěvek autora HUHU nelze reagovat jinak než soucitným pousmáním.

   Komentář ze dne: 20. 02. 2006 22:37:33     Reagovat
Autor: huhu
Mail: @
Titulek: Re: super

to moje soucitné pousmání i nad vámi. Představa, že uniknete z reality volebním gestem, které uvádite je nejen naivní, ale doslova nebezpečná. Tohle je přesně to, co nás může dovést k vládě Zemanových kamarádů \"na věčné časy\".

      Komentář ze dne: 21. 02. 2006 11:26:01     Reagovat
Autor: Sysel Josef
Mail: @
Titulek: Re: Re: super

soucitné pousmání je pouze nad přirovnáním s.Klause k p.Masarykovi a p.Benešovi.

         Komentář ze dne: 21. 02. 2006 18:56:23     Reagovat
Autor: huhu
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: super

no když v té čs./české historii presidentů je ten výběr dosti omezen...

Komentář ze dne: 20. 02. 2006 21:08:14     Reagovat
Autor: Petr T.
Mail: petrnka@cmail.cz
Titulek: Výborně, Jiří!

Jako vždycky 100 % souhlas! Už se těším na pokec ve středu v Novém Jičíně. Mám dárky!

Komentář ze dne: 20. 02. 2006 21:31:30     Reagovat
Autor: Daisy
Mail: homoliber@centrum.cz
Titulek: po volbách načerno...

Hezké, moc hezké. Těší mě, že v této době ještě existují lidé, kteří mají stejný názor na tu sebranku jako já. Je nás ale bohužel málo. Jsem realista a tak mám celkem jasno, jak to bude zde po volbách vypadat. Politickou kulturu v této zemi ale už nejsem schopná vydržet moc dlouho, tak přemýšlím, jakým jazykem bych tak asi chtěla mluvit v budoucnu- česky to už asi nebude :))

   Komentář ze dne: 20. 02. 2006 22:39:13     Reagovat
Autor: Petr T.
Mail: @
Titulek: Re: po volbách načerno...

Politická kultura v téhle zemi je pod psa, milá Daisy, ale když jsme vydrželi bolševika, tak snad vydržíme i tohle. Možná by nebylo od věci založit nějakou novou Chartu...

      Komentář ze dne: 21. 02. 2006 10:11:00     Reagovat
Autor: huhu
Mail: @
Titulek: Re: Re: po volbách načerno...

další stranu \"spravedlivých\" ? Víte, já nikdy nevolím lidovce, ale občas přemýšlím o tom Šrámkově hesle \"hlavně být u toho\". Ten kdo je \"u toho\" má možnost něco ovlivnit, ten kdo je mimo, je pro legraci. Jediný problém je správně pochopit, kde je zrovna to místo \"být u toho\" zda se podílet na moci nebo jít tvrdě proti ní. V každém případě není \"být u toho\" místo někde na okraji či v ústraní, kde si pláču na rameno nebo dělám machra s pár kamarády.

         Komentář ze dne: 21. 02. 2006 11:36:41     Reagovat
Autor: Petr T.
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: po volbách načerno...

Pro huhu: \"Hlavně být u toho\" je heslo použitelné pouze v případě, že je koho volit. Ze čtyř hlavních parlamentních stran si dneska bohužel vybrat nelze, jedna je horší než druhá, a volit partaj, která nemá šanci překročit 5 %, znamená, že můj hlas zvedne právě některá z těch stávajících. A to v žádném případě nechci. Takže potrvá-li šance Zelených, budu volit je. Jinak nikoho. Svým hlasem se na současném politickém chlívě podílet nechci a nebudu.

            Komentář ze dne: 21. 02. 2006 18:37:37     Reagovat
Autor: stan
Mail: @
Titulek: Re: Re: Re: Re: po volbách načerno...

Než nevolit, tak to vždycky radši partaj pod 5%. Vážně ale uvažuju volit a dát preferenční hlasy těm, kteří nejsou nyní v politice. K odsunu některých lidí by to mohlo stačit.

Komentář ze dne: 21. 02. 2006 14:02:06     Reagovat
Autor: sara
Mail: @
Titulek: Vy jste můj malý - velký prezident.

dobrý den, Vy jste můj malý - velký prezident. Vždy s chutí a v předstihu hltám vaše sloupky, předkládám je synovi, je primán na PORGU, předčítám svým dalším dvěma dětem a servíruju i s večeří svému muži. Je okouzlující jak lidsky, inteligentně a šarmantně dokážete věci pojmenovat ! Snad to nebude příliž osobní, ale mám vás ráda muj malý - velký prezidente. sarka

   Komentář ze dne: 21. 02. 2006 15:12:51     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Vy jste můj malý - velký prezident.

Děkuji děkuji - ale aby mě váš muž i s dětmi nezačali nenávidět. Znáte tu historii, jak esesáci mučili vězně tím, že jim celé dny hráli jeden Mozartův motiv? Jinak se taky na takové chvály říkává: Dobře mluvíte, mluvte dál. Ale dost českého sarkasmu. Opravdu vám děkuji.

Komentář ze dne: 22. 02. 2006 11:31:08     Reagovat
Autor: Zuzana Horáková
Mail: @
Titulek: Pane Černý

tomu číslu, které podle novin dnes slavíte, prostě nevěřím!! To musí bejt ňáká mejlka... Ale ať už je to kolik chce, přeji Vám pevné zdraví, hodně optimismu a humoru. Vy jste pro mě taková andělská duše! Jenom je mi moc líto, že jste s nějakým svým pořadem nepronikl do televize, Váš pohled na hudbu (ale i ostatní věci) tam alespoň mně chybí.

Komentář ze dne: 23. 02. 2006 09:17:32     Reagovat
Autor: Roman
Mail: lockeroom@seznam.cz
Titulek:

Vážený pane Černý, skvělé, s Vaším článkem souhlasím , jenom bych to neuměl tak přesně formulovat. Ještě si vzpomínám, jak Miloš Zeman napadal svého času \"svazácké\" novináře z MF Dnes, a to v době kdy mu vedl volební kampaň ultrasvazák Šlouf, a takových příkladů bychom našli desítky. Zajímal by mě ale i Váš názor na nedávnou schůzku Václava Havla s Jiřím Paroubkem, po které náš ex prezident prohlásil, že neměl to štěstí být prezidentem v době premiéra Paroubka. To se podle mého názoru p. Havel stejně jako s obranou Standy Grosse totálně odstřelil - a novináři by mu to měli připomenout. Někdy o současné soudnosti Václava Havla dost pochybuji a mrzí mě, že se na něj stále pohlíží jako na neomylnou ikonu. S pozdravem Roman

   Komentář ze dne: 09. 03. 2006 15:28:00     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re:

Že \"se na Havla stále pohlíží jako na neomylnou ikonu,\" to jsem si opravdu nevšiml. Naopak téměř denně čtu, že, že se havlovská \"pravda a láska\" používá jako nadávka, v lepším případě ironie. A používají ji komentátoři v nejširším spektru, od Bohumila Doležala až po Jana Rejžka. (Úmyslně jmenuji ty, které beru vážně, a nikoli ty, kteří jsou svým myšlením zcela v zajetí jedné politické strany.) Domníváte-li se, že se Havel schůzkou s Paroubkem a obranou Grosse \"totálně odstřelil\", pak tedy ode mne pouze chcete, abych vám to potvrdil, že? Nepotvrdím, ale ani nevyvrátím. Havel je v mých očích příliš velká, složitá a živá osobnost na to, abych ji pojednal jen levou zadní. Že s ním někdy nesouhlasím, to jsem naposled jasně napsal v případě technoparty: Havel, Klaus, Nohavica - ti všichni určili za vinníky Paroubka s Bublanem, já jsem odmítl se k nim přidat, protože jsem neměl dost informací. Havlovou obranou Grosse ani schůzkou s Paroubkem jsem sice nadšen taky nebyl, ale umím si představit Havlovy důvody. Byl v životě tolikrát bez důkazů obviněn a dokonce kriminalizován, že je okamžitě ve střehu, když někde vidí něco podobného. Pokud víc čtete moje komentáře, možná jste si všiml, že i se svou kritikou Paroubka jsem přišel až ve chvíli, kdy jsem se domníval, že situace se stává kritická. Možná se pomaleji rozčílím, možná se mýlím. Ale nebudu se nutit do hněvu tam, kde zatím cítím spíš jen své rozpaky.

      Komentář ze dne: 10. 03. 2006 09:06:30     Reagovat
Autor: Roman Hájek
Mail: lockeroom@seznam.cz
Titulek: Re: Re:

Děkuji za odpověď, kterou respektuji. Tu \"neomylnou ikonu\", jsem napsal pod dojmem z rozhovoru s herečkou Holubovou, která popsala český národ, jako národ převlékačů kabátů s jediným spravedlivým - Václavem Havlem( necituji přesně ), postoje některých bývalých disidentů, novinářů a umělců, z kterých mám dojem, jako když jste psal o p. Hybnerovi, když řekl: \"John Lennon už tu není, co máme dělat\", zkrátka k p. Havlovi vzhlíží jako k ikoně, o které nepochybují a i pod dojmem s některých posledních rozhovorů s Václavem Havlem samotným. Aby to nevyznělo tak, že p. Havla nemám rád a odsuzuji ho, tak to v žádném případě. Jeho divadelní hry obdivuji, vážím si občanského postoje a odvahy, kterou měl za minulého režimu a rozhodně nezpochybňuji jeho obrovský historický význam, pro naši zemi jednoznačně pozitivní, jenom jsem někdy dost rozpačitý z některých jeho postojů a prohlášení v poslední době. Nevidím prostě nic špatného na tom p. Havla někdy ostře kritizovat, protože je to jen chybující ( i když nepochybně významný ), člověk jako my všichni....

Komentář ze dne: 24. 02. 2006 16:02:45     Reagovat
Autor: Tereza Horenská
Mail: zblatadolouze@atlas.cz
Titulek: Souhlas

Naprosto souhlasím. Otázka je, kam až je schopen zajít český volič. :( Podle předběžných průzkumů je Paroubkův styl blízký mnoha našim spoluobčanům. A to mě tedy trochu děsí.

Komentář ze dne: 25. 02. 2006 14:07:45     Reagovat
Autor: Špáca
Mail: spravedlivy_lev@centrum.cz
Titulek: Titulek-nadpis

Souhlasím - i když ovšem lecčemu nerozumím, tak k tomuhle, tedy když si odmyslím to čemu nerozumím, říkám ano. Jen si tak říkám, kde je ten zakopanej pes, ze kterýho se šíří ten odpornej smrad, a kde je ta svině která se v tom rochňá a má z toho radost.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 18:39:36     Reagovat
Autor: sonny
Mail: ssoonnyy@seznam.cz
Titulek: Vážený pane Černý

s úctou se skláním před Vašimi šedinami. Je neuvěřitelné že tolik let čtu, poslouchám a že to tak uteklo. Kdysi jsem si nahrával Houpačku - na Sonet Duo pomocí konektorů v dráťáku - neuvěřitelné dnes. Ale s tou hudbou jsem vyrůstal a Beatles, Roilling Stones ale i Birds, Hermans Hermits a moc a moc dalších a taky kompletní česká scéna ( náhodou jsem objevil samplery z 60-tých a 70-tých a užívám si to v autě). Sem tam si přečtu Vaše poznámky v Reflexu, Lidovky jsem po porevolučním naděšení najednou nějak nemusel. Ale proč vlastně píšu. Byl jsem Sociální demokrat - zakládající člen v Ústí nad Labem - a Zemana jsem vždy označoval jako hulváta a primitiva. To jeho představení při volbě prezidenta už jednou stačilo. V té straně byl tehdy totální zmatek - vezmeme kohokoliv - jeho vysokoblahorodí se uráčí až na druhé kolo ale když přijede zlatý kočár..... Neodešel jsem kvůli Zemanovi, takovými lidmi zhluboka pohrdám - a moc se divím lidem okolo mne že nevidí nebo nechtějí vidět co je to za zrůdu. Roztrhal jsem legitimaci na okresní konferenci na protest proti podvodu, kterého se dopustili vedoucí funcionáři ČSSD v Ústeckém kraji. A už nikdy ty přitroublé magory nevolím. A chci varovat před Zemanem. Je to kreatura plná žluče srovnatelná s nejhoršími samovládci. Lidé bděte neblbněte. A Vám pane Černý dík a hodně zdraví ... a hlavně neselhávající paměť...... to je deviza! Ahoj Sonny

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 18:57:14     Reagovat
Autor: Jan Svoboda
Mail: honzasvoboda@seznam.cz
Titulek: Píšete nesmysly, pane Černý

Špidla se choval v době presidentských voleb jako zbabělec a křivák. Nenáviděl Zemana kvůli svým mindrákům, ale nebyl schopen se mu postavit veřejně na stranické půdě. Zeptejte se v ČSSD, přečtěte si tehdejší tisk. Proto Špidla potřeboval \"tajné\" presidentské volby, aby proti vůli voličů a členů sociální demokracie bývalého úspěšného předsedu podrazil. A svou další činností tuto dříve úspěšnou stranu rozeštvával a dovedl na hranici volitelnosti. A nyní to musí napravovat Paroubek. Čtu velmi pečlivě články pana Doležala. Takže jsem si všimnul, že kromě urážek řady osob a spousty dalších nechutností, zřejmě nejvíce uráží Miloše Zemana. A to podpásovým a nechutným způsobem. A Zeman se nemůže bránit vůči těmto nechutným útokům? On napsal nepravdu o Doležalovi? Doležala snad omlouvá, že podepsal Chartu77? Ale on přece demagogicky napadá a uráží i lidi z Charty77 např. Zdeňka Jičinského. Vzpomínam si, jak v první polovině 90. let měli Zeman a Kryl shodný názor na tuto společnost, zatímco Černý stále \"hledal klíč\" k polistopadové Krylově tvorbě. Panu Černému nebylo divné, že tady téměř veškerá média těžko pochopitelně a téměř totalitně, v době tunelování a páchání spousty nespravedlivostí propagovala jenom ODS a kdo měl jiný názor, byl prohlášen za \"bolševíka\". Pan Černý ovšem kritizoval Kryla, že se mu tyto praktiky nelíbily. Zeman se nebál v té době jít téměř proti všem. A nebojí se ani nyní. Mám zkušenosti, že Zemana nenávidí a kritizují zbabělci, pokrytci,hlupáci, snobové a lidé, kteří se schovávají za většinu.

   Komentář ze dne: 14. 03. 2006 17:03:40     Reagovat
Autor: Jiří Černý
Mail: @
Titulek: Re: Píšete nesmysly, pane Černý

Odpovídám až po nějakém čase, který jsem čtenářům těchto stránek nechal, aniž bych je znovu ovlivňoval. Pane Svobodo, pokud věříte tomu, co jste mi napsal, máte snadnou úlohu: kdo s vámi v názoru na Zemana nesouhlasí, je zbabělec, pokrytec....atd. Děkuji za hodnocení, nějak už je přežiji. Vznáším námitku pouze proti tomu, že schovávám za většinu. Mohu doložit, že jsem Zemana kritizoval, i když byl předsedou vlády. Pokud jde o Kryla, nekritizoval jsem ho nikdy tak obecně, jak mi podsouváte. (Doložte to!) Vzepřel jsem se, když mluvil za mě a blbě (\"Nechceš-li být Malý Černý vzadu\") nebo když kvůli rýmu, bez argumentů, urážel političky (\"Věra, Magda ba i Rita/usazeny u koryta\"). Na obojím trvám dodnes. Máte pravdu, že jsem hledal klíč ke Krylově polistopadové tvorbě. Doteď si myslím, že tyto Krylovy písničky zaostávají za jeho předlistopadovou tvorbou. Uznávám, že je to sporné, protože hodnota uměleckého díla se nedá změřit žádným metrem. Nebudu vás ani čtenáře zatěžovat vším osatatním, v čem s vámi nesouhlasím (Špidla, Doležal, Zeman \"téměř proti všem\", atd.) Zatím na shledanou.

Komentář ze dne: 26. 02. 2006 19:09:24     Reagovat
Autor: Jan Svoboda
Mail: honzasvoboda@seznam.cz
Titulek: A další demagogie pana Černého

se týká oné podpory Zemana komunistům. Zeman však doporučuje v prvé řadě volit ČSSD, pouze lidem zklamaným ČSSD a nevoličům doporučuje radši volit KSČM, než volit ODS a KDU-ČSL. Protože KSČM dnes v situaci, kdy všude okolo jsou pouze kapitalistické státy a neexistuje SSSR, nemůže nikoho ohrozit, ale může alespoň zabránit pravicové většině s jejím asociálním programem. Mně se zdá, že lidé typu pana Černého si buď z lidí dělají legraci anebo vůbec nevnímají, co se to vlastně u nás a ve světě děje.

   Komentář ze dne: 06. 03. 2006 13:40:15     Reagovat
Autor: sara
Mail: @
Titulek: Re: A další demagogie pana Černého

Vážený pane Svobodo, je mi vás upřímně líto ! ! ! sara

Komentář ze dne: 20. 03. 2006 09:49:31     Reagovat
Autor: Vladimír Prudič
Mail: bodynek@atlas.cz
Titulek: děkuji

za tuto nádhernou pravdu.

Komentář ze dne: 08. 10. 2006 17:07:13     Reagovat
Autor: jirka
Mail: jiri.moucka@seznam.cz
Titulek: pacholek

Ti naši socani jsou dvého druhu Intelektuální větev se jmenuje ODS Burani nesou název ČSSD

Komentář ze dne: 30. 04. 2008 14:41:28     Reagovat
Autor: McTell
Mail: @
Titulek: Hm,hm

Jsem ze zkušenosti zcela přesvědčen, že má o M.Zemanovi autor pravdu, vlastnosti jsou popsány věrně. Autor pouze opomenul četně poznamenat, čí chleba jí, neboť by jinak musel napsat, že v těchto vlastnostech se V.Klaus a M.Zeman neodlišují. Jsou to oba silně oportunističtí jedinci s absencí žaludku a svědomí. Jeden neupřímně \"lidový\", druhý upřímně arogantní. V tom vidím rozdíl já

Přidat nový komentář

 
 
 
 bullet  Nejčtenější články
O velikém štěstí být chv
Betlemanie česky i slove
Všímám si lidí, z nichž
Prohrává vkus
Albové zrcadlo Radůzina
Za černými brýlemi rocko
Král Václav jedna ruka j
Zpěvačky soudím taky
Blábol léta v Harmonii
Přechytračíme i USA?
 bullet  Doporučujeme
17.8.2023 v 87 letech ze
Vojcek byl plný leteckýc
Maximální úspěch Glassov
Nejpohlednější operní in
Turandot nevítězí jen fo
Soňa Červená ovoněla pra
Sezona přenosů skončila
Háček Jana Spáleného je
Karel Kryl byl první vel
Sedmé nebe Jiřího Černéh
 bullet  Nejdiskutovanější
Moje pořady v roce 2022 (323)
Naše vypálené iluze (109)
Moje knížky - dostupnost (102)
WWW adresy klubů, kamarádů... (73)
Co Gottwald vylhal, o tom lže Grebeníček znova (66)
Kamarád i dezertér (65)
Přechytračíme i USA? (60)
Čunek neví, kde začíná politikova osobnost (48)
České dějiny viděné jinak než Václavem Klausem (45)
Prohrává vkus (41)
 bullet  Přečtěte si
Kritik bez konzervatore
 bullet  Doporučuji WWW
Nakladatelství
Kluby
Hudební servery
Blogy
Osobnosti
Ostatní


Inzerce:  Bazar · Byty · Seznamka · Zaměstnání    
Magazín:  Nacerno.cz     Volný čas:  Rande · Seznamit · Novina · Horoskopy
Další informace:  Reklama · Napište nám     Správce:  © 2003 - 2020 TANGER infosystems s.r.o.


TOPlist